Sourze ska inte ge Sourze liv

Inlägg #1: Postat: 2003-09-05 10:37:00
stig
Johannes ! Att kalla all kritik för gnäll är att göra allt för lätt för sig. Fri debatt i en demokrati är själva livsluften. Och att gnälla på att andra gnäller är nog lågvattenmärket i skriverierna i Sourze hittills.
Inlägg #2: Postat: 2003-09-05 10:55:00
connyp
Jag säger det igen, Johannes. Vad är det för skillnad på att du kritiserar mig och att jag kritiserar Sourze? Du sågar ju samma gren som mig bara på ett annat ställe. Men jag hoppas att du roar dig själv, personliga påhopp, och då menar jag orelevanta kommentarar om att jag förstört för någon, är bara sorgliga. "Krig för krigets skull är ett påfund för de fattiga till sinnet." Lycka till.
Inlägg #3: Postat: 2003-09-05 11:51:00
AC Collin
Synd. Jag är besviken, Johannes. Trodde du var en mogen kille med fantasi. Du hade kunnat skriva din text utan att göra dig själv den otjänst som du gör nu. Tråkigt. Men jag hoppas ändå.
Inlägg #4: Postat: 2003-09-05 13:43:00
Magnus Löwendahl
Den här typen av diskussioner känns destruktiva. Ångrar att jag tidigare gett mig in den. Lika meningslöst som att skälla på politiker som gör nödvändiga nerskärningar när kommunens pengar är slut. Och alla vet att pengarna är slut, och ingen vill betala mer skatt.
Inlägg #5: Postat: 2003-09-05 16:06:00
Sofia
En sak förstår jag inte. Om jag köper en produkt eller tjänst för 300:- i månaden - varför skulle jag inte ha rätt att ifrågasätta den om jag tycker att innehållet försämrats????
Laddar...