Jag mot demonstranter - öga för öga

Inlägg #1: Postat: 2003-09-04 12:38:00
Biff
Det är tydligt att det här saknas viss livserfarenhet...
Inlägg #2: Postat: 2003-09-04 14:01:00
Michael Lundahl
Artiklen är något förvirrande. Vem har sagt detta till dig? Har du blivit nekad antagning på PHS med denna motivation eller vad är det frågan om? Vidare frågar du: "Skulle jag få höra samma saker om jag var en kille på 47 kilo och var 154 cm?". Vad är svaret på den frågan? Har du kollat det? Eller bara *antar* du att ingen skulle säga så om killen?
Inlägg #3: Postat: 2003-09-04 15:43:00
JoeHill
Du verkar ha svårt att skilja på begreppen kön, längd och vikt.
Inlägg #4: Postat: 2003-09-04 17:26:00
Katta
Bra skrivet : Visst är det skrämmande... Jag läste nedanfr att någon tyckte det saknades erfarenhet, kanske är det som så att den man!?! som skrivit det saknar just denna erfarenhet just för att kön bestämmer mer än man tror.
Inlägg #5: Postat: 2003-09-04 23:10:00
Viktor
”…rida på en häst och rycka in mot samvetslösa demonstranter.” Undrade hur och varför du fick in ”samvetslösa demonstranter” i din text men sedan läste jag att din favoritskribent på Sourze är Johanna Möllerström, riksdagskandidat m och då klarnade det hela. Är det inte moderaterna som vill att kvinnorna ska stanna hemma och ta hand om barnen osv…det är dina ideologiska vänner som du får skälla på inte ”samvetslösa demonstranter”.
Laddar...