|
Inlägg #1: Postat: 2003-09-02 10:56:00
|
|
Staffan Huss |
Hela berättelsen är bra och kryllar av berättarglädje, humor och värme. På Sourze vann den nog mycket av att delas upp i två eftersom stilgrad och typsnitt gör långa texter tröttsamma och jobbiga att läsa även om det skulle vara världens bästa/roligaste/mest spännande text som publicerades.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-09-02 11:00:00
|
|
Staffan igen |
Å andra sidan ökade spänningen rejält och åtminstone jag gick och längtade efter del två. Det där med att dela upp längre texter är nog inte dumt. Nu undrar jag bara om vi får efterrätt också? Det kan vi väl få, snälla? Eller måste vi vänta tills det blir fredag eller lördag? Du kan väl åtminstone bjuda på en kopp kaffe...?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-09-02 14:37:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Tror Staffan har rätt när det gäller uppdelning på Sourze. Och visst fungerade det bra denna gång. Fast jag protesterar lite mot extranummertanken. Formen är ju ganska klar. ju. Men kan kompletteras ändå kanske? ja.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-09-02 17:25:00
|
|
Staffan Huss |
Men Magnus då - ta inte allt jag skriver så allvarligt. Det gör ingen annan, så varför skulle du? Jag förstår att hr Stjerna inte tänker bjuda på mer om detta, men skojar lite om det. Avätet och klart, punkt slut. Nu dunstar jag innan jag åker på disken. Mors!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-09-02 23:30:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Jag tar allt som alla skriver allvarligt. Det är min metod helt enkelt! Om man inte menar något allvarligt med det man skriver får man påpeka det som du gjorde nu. Så att jag vet. Saknar man humor så gör man ;
|
| |