Vi ville ju göra likadant

Inlägg #1: Postat: 2003-09-01 14:11:00
Magnus Löwendahl
Knepig fråga. Men Taj Mahal står ännu kvar, och dikter kan memoreras. Tack för beröm för övrigt! Skulle kanske valt mer säljande titel. Hade t.e.x "Taj Mahal" varit bättre? Av de få som läst har ju många varit positiva. Alltså, synd att inte fler läst!
Inlägg #2: Postat: 2003-09-01 15:07:00
Ingrid...
Magnus: Det är inget fel på rubriken - men du publicerade inte förrän kl 23.19 och antalet läsare på Sourze ser ut att minska stadigt överlag. Du kan ju alltid ompublicera så att fler hinner läsa innan texten försvinner ner i arkivets dunkel.
Inlägg #3: Postat: 2003-09-01 18:03:00
Magnus
O.K. Kanske återpublicering. Jo, det får blir det. Det var så att jag ville få ut den eftersom min "prenumeration" gick ut i går. Och då var jag inte klar med texten förrän 23.19, men kunde alltså inte vänta till nästa dag! Återkommer i nästa publiceringsperiod. Nu blir det en liten paus av obestämd längd.
Inlägg #4: Postat: 2003-09-01 23:20:00
Ingrid...
Ja visst ja! Såg ju att du var med på vinnarlistan. Grattis turgubbe där! ;o Men det kan ju också bli en press att vilja utnyttja tillfället till max. Tror att du gör rätt i att nu låta återflödet få sin tid. Ha det så skönt där du vilar vid din källa ;o
Inlägg #5: Postat: 2003-09-02 10:55:00
Magnus
Tack. Jo, dags att vila vid källa, sammanställa anteckningar, tänka, känna, så vidare. Återkommer som sagt!
Laddar...