rätt att DÖDA?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-09-02 18:44:00
Mike
Hej Stålis! Precis som för George Costanza i Seinfeld skulle det inte räcka med att gå i till en psykiater. Han måste åka till Wien och bli föremål för en hel psykiatrikonferens. Tänk på blodtrycket och hetsa inte upp dig på honom. Tyck bara synd om honom.
Inlägg #22: Postat: 2003-09-02 20:07:00
Michael Ståhlberg
Gillar George bäst. Han är så rutten.
Tyvärr har jag lite George i mig, lite
Kramer, lite Jerry. Nej, Viktor är mer lik Newman. Kyreus är väl mest lik Elaine? Om du förstår vad jag menar. . . blink, blink.
Inlägg #23: Postat: 2003-09-02 22:37:00
Mike
Ja George har ju också ett häftigt temperament... Det var Jerry som yttrade sig om George psykoanalysbehov i det avsnittet där de försöker sälja sin "sitcom about nothing" till tv-bolaget. Håller med om att George är rätt symaptisk, han är mycket mänsklig.
Inlägg #24: Postat: 2003-09-03 09:52:00
Viktor
Ingen människa har rätt att döda, men ni har ju rätt att fortsätta er USA-inspirerade, ensidiga dvs. "Det är rätt att döda"- monolog. Det är som en amerikansk vildavästern-film, den gode och den onde står mot varandra, skjuter, den onde dör och den gode blir hyllad. Längre än så sträcker sig inte de flesta av kommentatorernas världsbild. Tyvärr. Alla som inte tycker som ni ska skickas till psykiskt vård.
Inlägg #25: Postat: 2003-09-03 14:54:00
Elisabeth
svar 22,:allt är inte som man tror eller ser ut att vara.Micahael,du vet inte mycket om Kyreus kompetens och hur långt hans kunskaps och skicklighets gränser sträcker sig.
Inlägg #26: Postat: 2003-09-07 18:07:00
Michael Ståhlberg
Kyreus är skicklig i att pejla in vilken församling han har framför sig och vad som går hem hos den. Den springande punkten är att han undviker att svara på frågor som relaterar till hans påstådda pacifism.
Det är allt.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...