Jag citerar

Inlägg #1: Postat: 2003-08-28 16:45:00
Ingrid forts...
Jasså, Alexandra Pascalidous! Ja, hon är ju himla snygg så då måste det väl vara korkat - fast sant är det ju förstås...
Inlägg #2: Postat: 2003-08-28 16:53:00
Jolin
Ja, visst är det sant som hon säger att det fantastiska med internet är att även folk med fula hudfärger får prata med folk som har fiiina hudfärger.
Inlägg #3: Postat: 2003-08-28 17:18:00
Ingrid forts...
Ja, vår unge granne med mycket vacker och väldigt mörk hudfärg blev överlycklig när vi fick bredband i huset. Nu har han även fått svenska nätkompisar med fult blek hudfärg Genast blev det bl.a. mycket roligare att kämpa på med svenska språket.
Inlägg #4: Postat: 2003-08-28 17:37:00
Ingrid forts...
I ärlighetens namn så skriver inte Alexandra alls om nån ful hudfärg - snarare får man väl tolka det så att hon förvånas över att en gammal ful tant, som jag, kan finna nöje i att sitta klistrad vid en tunn datorskärm. Jag håller med - men jag tycker ju det är så kul, ju ... ;o
Inlägg #5: Postat: 2003-08-28 18:18:00
Ingrid forts...
Jag håller med sign.? ...läs hela artikeln!! Länk: expressen.se ... Bjuder gärna på att vara korkad - men tycker faktisk den är helt OK
Inlägg #6: Postat: 2003-08-29 08:12:00
?
Bra Ingrid, du kan läsa innantill i alla fall. Jolin gör inte det. Hon sitter i sin Londonlya och hatar greker och svarta!
Inlägg #7: Postat: 2003-08-29 11:03:00
Ingrid rodnar...
Tack tack! Bussigt att du sa det, ?!! ...och god ordförståelse har jag också. Det har jag "i alla fall" papper på ;o En yrkesskada p.g.a. mycken och ofta tröttsam korrläsning...
Inlägg #8: Postat: 2003-08-29 13:00:00
Jolin
Svar 6: Nej ?, jag sitter på mitt jobb och äter grekisk sallad. Annars bor jag i ett förfallet radhus i Carlisle med några klasskamrater. Undrar vad du får allt ifrån. Att hata folk är något jag ägnar mig så lite jag bara kan åt. Hatar hela folkslag gör jag inte alls.
Inlägg #9: Postat: 2003-08-29 18:16:00
?
Martin. ”Det där är taget ur ännu en av Alexandra Pascalidous otroligt korkade krönikor. Maken till inskränkt människa får man leta efter. Självklart saknar hon totalt insikt om detta själv.” Jolin: ”Grattis, det var rätt svar! Det är "antirasisten" och "journalisten" Alexandra Pascalidou som står bakom citatet.” Två helt underbara citat, Jolin. Läs och analysera och du upptäcker att Alexandra P. är en riktig skribent i jämförelse med er två.
Inlägg #10: Postat: 2003-08-29 22:28:00
Jolin
Nja, kan inte du som är så jäkla smart hjälpa mig lite på traven med analysen?
Inlägg #11: Postat: 2003-08-30 12:49:00
?
Martins påhopp hans kommentartråd är en bottennapp och så gör inte en intelligent människa. Du däremot gör dig löjlig genom att använda citattecken på orden "antirasisten" och "journalisten". Vem citerar du förresten? Mitt ”fula” trick ”London” fick dig att berätta var du bodde, jag var faktiskt intresserad. Sen vet jag redan tidigare att du inte hatar folk och folkslag. Men det gör signaturen ”martin.”.
Inlägg #12: Postat: 2003-08-30 17:50:00
Sofi
? Alexandra Pascalidou Sant?
Laddar...