Inlägg #21: Postat: 2003-08-22 14:21:00
|
Susanne |
>>ML. Nej D är inte onaturligt stort. Och det är du och inte jag som har hängt upp dig på det. Jag konstaterar bara återigen VARFÖR hon från början hade en dubbel D. Varför är du så defensiv? Har DU skapat Lara Croft? Eller är du en ung manlig programmerare? ;-
|
|
Inlägg #22: Postat: 2003-08-22 14:29:00
|
Alvunger |
JAG har inte hängt upp mig på kupan, JAG har inte dissat filmen, jag frågade dig som tydligen vet hennes exakta bh-storlek VARFÖR man fann det vettigt att pressa upp en perfectly fine c to a d. Om nu inte titsen är viktiga... Men vi behöver inte bråka så mkt om det här. Har redan skrivit en svarsartikel för flera timmar sen, den kommer väl snart upp.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2003-08-22 14:35:00
|
Michael Lundahl |
Jag ha rinte heller sagt att DU har gjort... jag har inte ens sagt "alla feminister hänger up sig på det". Det har inte Aftonbladet heller gjort. De har använt det obestämda uttrycket "feminister"... vilket kan betyda allt från 2 stycken upp till hur många som helst och allt däremellan. Och varför de gjorde det är enkelt att svara på: den fiktiva figuren AJ spelar har en stor byst. Var det något knstigt med det?
|
|
Inlägg #24: Postat: 2003-08-22 14:37:00
|
Alvunger |
Nä.. du får nog lov att tacka Per ordentligt åxå som fixade en länk till dig, så du åtminstone har nåt att referera till *s*. Men men, efter min text kan du åxå referera till den så då får du mer på fötterna.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2003-08-22 14:38:00
|
martin. |
Kanske borde höja blicken från titsen. Men inför nya filmen vägrade AJ göra brösten större. Så nu är de hennes normala/vanliga storlek. Om det nu är så viktigt...
Förmodligen ville de i första filmen göra henne mer lik spelfiguren. Men så brukar man väl göra i filmatieringar av spel/böcker/serier...? Se Batman-exemplet här ovan, det är ju egentligen betydligt grövre, eller?
|
|
Inlägg #26: Postat: 2003-08-22 14:43:00
|
Alvunger |
nja, jag vet inte om det är grövre. Batman är en hero, han skall ju vara stark o muskulös, han behöver sina muskler i sitt arbete så att säga. LC behöver inte sina tits i sitt arbete. Däremot behöver hon åxå muskler. Om hon fått en bodysuit med muskler hade det varit mer förståeligt än större bröst.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2003-08-22 14:50:00
|
martin. |
ok.. I see. Men nu ser ju Lara Croft ut som hon gör i spelet. Tror folk skulle bli ordentligt besvikna om hon byttes ut mot She-Hulk i filmen.
Tycker man att Lara Croft som figur ser för jäklig ut får man väl skicka ett arg brev till spelutvecklarna eller något... :-P
|
|
Inlägg #28: Postat: 2003-08-23 09:24:00
|
Katarina |
Spelen är dåliga. Filmerna är dåliga.Lara crofts kropp är det som säljer.Klart att det är tragiskt.
|
|