Inlägg #1: Postat: 2003-08-21 19:13:00
|
Michael Lundahl |
Om jag inte ens försöker då kommer jag GARANTERAT att inte få något svar av honom.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-08-21 19:48:00
|
Magnus Löwendahl |
Din logik är som oftast oantastlig. Men hur står det till med viljan att lära sig av och dra nytta av andras erfarenheter? Men var så artig. Kanske du blir den första att locka trollet ur berget? Skulle dock hellre se att du använde din analytiska förmåga till att skriva om de typiska "Sjunnesonska stildragen". Skulle kunna bli intressant läsning föreställer jag mig.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-08-21 20:16:00
|
Michael Lundahl |
Din erfarenhet är uppskattad noterad... men jag ansåg trots det att chansen var oändligt mycket större alltig som inte är 0 chans är oändligt mycket större än 0 att få ett svar av honom om jag postade en kommentar jämfört mot att jag lät bli. :
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-08-21 20:17:00
|
Michael Lundahl |
"uppskattad och noterad" skall det ju stå...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-08-21 21:36:00
|
Löwendahl |
En viss skämtsamhet från den stränge retor Lundahl! Små överraskningar av sådan typ kan ju rädda hela kvällen när öl och choklad redan är slut. : Jag begrep väl för övrigt felskrivningens innebörd, men tack ändå för rättelsen.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-08-22 12:03:00
|
daniel. |
Man kan väl kommentera av den anledningen att man faktiskt vill debattera med andra läsare också?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-08-22 22:31:00
|
jan s |
ok. vad vill ni egentligen ? jag svarar sällan för det finns sällan anledning att fortsätta men visst, kom igen. dessa artiklar var ganska spretiga medges men en sak ingen tagit upp är att alla juridiska instanser var emot sexköpslagen 1999, rikspolisstyr, lagrådet, Jk, domare mfl varför ?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-08-22 22:34:00
|
jan s |
jo främst för att de två som har sex tillsammans är båda rättsubjekt men bara en räknas som skyldig, torsken medan horan går fri, fast det är hon som uppmuntrat honom att begå brottet. jurdiskt sett är lagen helkonstig. antingen ska båda dömas eller ingen. att utgå från att alla horor är offer är vanskligt. en kvinna som inbjöd till gruppsex gick fri nyligen medan hennes partners fick böta.
|
|