Knäck i lurarna, sourze?

Inlägg #1: Postat: 2003-08-21 10:55:00
sten
Fin och rolig text även om jag inte bryr mig om stjärnorna utom när de är många.Men distans mellan text och person tände jag på. Det är mycket viktigt inte bara för läsaren utan också för författaren. Att se att texten får ett eget liv, att den vill något. Nyttigt för författaren att föra en diskussion med texten, personen är en tredja part som på sin höjd kan vara åskådare. Förstår du vad jag menar?
Inlägg #2: Postat: 2003-08-21 11:27:00
Ramona Danlen
Bry dig inte om stjärnorna Sofia.
Du skriver inte för de som röstar utan för de som läser!
Inlägg #3: Postat: 2003-08-21 11:44:00
sten
Sourze har inte folk nog att debattera. När jag började vad det 5 redaktörer nu finns det 1. Klart att man inte kan hinna med då. Men ring Carl-Olof S, han går det att snacka med
Inlägg #4: Postat: 2003-08-21 11:59:00
Sourze
En del gillar betygssystemet, en del gillar det inte. Sourze har dock gjort bedömningen att majoriteten läsare gillar det. Efter senaste tidens kritik finns dock anledning att ompröva. Vi funderar på att snarast sätta en tröskel i systemet, så att rösterna endast visas när de uppgått till ett visst antal. Ytterligare förändringar kan mkt väl komma att ske... Tack för era synpunkter och ert engagemang i frågan!
Inlägg #5: Postat: 2003-08-21 12:00:00
Susanne Leveren
Hej Sofia, bra text! Frågorna har slagit mig trots att jag precis börjat skriva här. En, ovikommande kanske, fråga som jag inte hittat svar på någonstans är: Vad är nyckelskribent? Vad betyder det? Hur blir man det? MVH!
Inlägg #6: Postat: 2003-08-21 13:51:00
Malena
NU Sofia: hur bra som helst!! Håller med dig fullständigt. Du är enormt modig. Och idag är ditt språk på min våglängd...
Jag är den förste att erkänna att jag säkert hade fel i det jag trodde om dig. Ville bara försöka skapa förståelse istället för pajkastning.
Du får en klockren 5:a - den sista stjärnan jag delar ut, för jag tycker också stjärnsystemet SKA BORT!
Inlägg #7: Postat: 2003-08-21 13:53:00
sten
Man kan få en låg bedömning för att det är fel läsekrets för ämnet. En del av mina artiklar som dissats av Sourze-läsarna har fått stort gensvar på debattsidor i rikstidningarna med 1/2 miljon läsare, så simma lugnt bland stjärnorna
Inlägg #8: Postat: 2003-08-21 17:50:00
Ingrid O Losell
Bra Sofia! - med vässad penna kan man peta bort knäck *****
Inlägg #9: Postat: 2003-08-22 00:40:00
Alf Carlsson
Skriv nu inga fler kommentarer.
Inlägg #10: Postat: 2003-08-22 00:49:00
Staffan Huss
Betygens vara eller inte vara är med rätta föremål för diskussion. Flera skribenter har fört fram kloka synpunkter varför ytterligare kommentarer känns överflödiga. Så småningom kanske vi kommer någon vart. Idén med Sourze är toppen och jag fortsätter optimistiskt med att hoppas på att sajten blir bättre.
Inlägg #11: Postat: 2003-08-22 07:28:00
Tommy Wennerstierna
Jag fick aldrig någon respons på min brainstorm om Sourze. Jag föreslog bl a viktning av betygen. Det kanske var för komplicerat för Sourzered. eller så läste dom aldrig inlägget ? Någon kommentar fick jag iaf inte.
Laddar...