Härskarteknikerna används mot utvik

Inlägg #1: Postat: 2003-08-14 21:58:00
Urban
Och för övrigt: Är det så jävla viktigt att vara synliggjord? Själv hatar jag att bli sedd och tittar alltid genom titthålet innan jag kliver ut i trapphuset och skiter i att folk inte lägger märke till mig, inte kommer ihåg att de träffat mig eller minns mitt namn. Är det så förbannat viktigt att inte bli förlöjligad? Och hur i h…te skulle vi någonsin kunna undvika det för vi kan ju bli det närsomhelst och varsomhelst, dagligen och stundligen!
Inlägg #2: Postat: 2003-08-14 21:59:00
Urban
Problemet med en massa feminister och en massa människor överhuvudtaget är att de låter större delen av sina liv styras utifrån andras sätt att se på de, förlöjliga eller inte förlöjliga de, informera de om ditten och datten och bestraffa de. Vi måste – kollektivt – börja sluta bry oss för då kommer ingen härskarteknik i hela världen att bita.
Inlägg #3: Postat: 2003-08-14 22:03:00
Urban
Jag måste tillägga att jag lever som jag lär och har upptäckt att det är otroligt bekvämt. Skiter - i princip - i vad folk tycker om mig, bryr mig inte om ingen ser mig och tycker tvärtom att det är skönt, orkar inte med ytterligare information och är lycklig om någon undanhåller mig sånt och försöker någon bestraffa mig så säger jag bara: Mumma, jag älskar s/m, bondage och hårda tag. härskartekniken biter inte så bra då ;-
Laddar...