|
Inlägg #1: Postat: 2003-08-07 19:39:00
|
|
Forts. |
Jag har läst Marlenes artikel, och allvarligt talat verkar den vara skriven av en man och inte en kvinna. Dessutom slår det mig en sak - den publicerades den 4 jul. 09.24 - kl 10.46 gratulerar "Viktor" till "vinsten", verkar lite märkligt eller så är det en som kan "fuska" som har bestämt sig för att göra det. Kanske gick det inte att fuska för Victor? Varför skulle det så i fall fungera för Wärmler?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-08-07 19:42:00
|
|
Forts. |
Mera är så att jag letade genom kommentarerna hos Marlene - och märkligt nog är det en slående massa nonsens med samma stil som vissa andra, fast med olika namn hela tiden. Skall man beskylla någon om man inte vet? Nej, jag tror faktiskt inte att man fuskar om man nu har en uppringd förbindelse, det lönar sig inte, telefonkostnaden skulle bli högre vinsten.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-08-07 19:49:00
|
|
Forts. |
Kort och gott är det rena löjan att beskylla Wärmler eller Marlene för fusk, vad jag ser är däremot en massa "småpojkar" som tror att dom kan allting och vet allting och snabbt vräker ur sig sin besvikelse - kanske över svikna löften om en middag eller delad prissumma? Det verkar ju inte bättre med tanke på beskyllningarna. Dessutom, sensationsrubriker om "sex, hora, luder, naket, runka, dildo" osv lockar väl oftast dom med brist på rejält samliv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-08-07 19:52:00
|
|
Forts. |
Samhällsdebatter lockar seriösa debattörer och läsare med intresse för själva samhället. Det kanske finns för många seriösa läsare här och dom själslösa sexskribenterna känner sig kränkta på sin egen lekplats?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-08-07 19:59:00
|
|
Forts. |
Nu blir det säkert ett jädrans hallå över det jag skrivit, för att hålla det hela på en mer sansad nivå och för att inte kasta skit offentligt på någon utan soklara bevis, så förbehåller jag mig rätten att välja vad jag svara på, övrig smutskastning är välkommen i min e-post, jag kan ju som bekant för somliga här faktisk markera det hela som spam och ignorera det när det gäller Yahoo.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-08-07 20:03:00
|
|
Forts. |
Här sitter ju en massa anonyma som inte kan stå för det dom skriver, en e-post är mera handfast och där kan det diskuteras. Det har inte slagit någon att det kanske är jag som är Stig-Sture? Nå, jag skulle hellre vara det än att bli anklagad för att vara Wärmler i Sourze, för det är ju samma stil på anklagelserna mot henne som det är mot Stig-Sture från länsstyrelsen - inga bevis, men lik förbannad skyldig.
|
| |