Om min dotter var en hora

Inlägg #1: Postat: 2003-08-05 19:21:00
Michael Ståhlberg
Dessutom visar hon tecken på intelligens. Ingen önskar att ens son eller dotter blir hora eller ens porrskådis, men om det "värsta"
händer värsta? de kan ju bli mördare, pedofiler el. våldtäktsmän oxå!, så blir ju inte saken bättre av
att torskar eller/och horor är olagliga.
Inlägg #2: Postat: 2003-08-05 19:21:00
Michael Ståhlberg
Parallellen till knark är helt riktig. Om mitt barn el. barnbarn börjar knarka, Gud förbjude, så är chansen att överleva mycket större om knarket finns att tillgå lagligt utanför en svart, av kriminella kontrollerad marknad.
Inlägg #3: Postat: 2003-08-06 09:53:00
Per W
Och om det finns att tillgå lagligt är sannolikheten mycket större att barnet blir knarkare.
Inlägg #4: Postat: 2003-08-06 13:11:00
Magdalena
Tack Michael... Kul att höra sånt när man skrivit nåt som de flesta inte gillar.... Per W, jag vet inte om det stämmer. Kan ju säga att jag inte heller är för en legalisering av knark men jag tror att det inte har så mycket med det att göra. Borde vi inte ha många fler alkisar i såna fall? Om det handlade om ifall det var lagligt eller inte? Just när det gäller droger tror jag att det spelar stor roll hur man är som person. Vissa trillar dit lättare än andra...
Inlägg #5: Postat: 2003-09-02 23:37:00
Sunny
Länk: geocities.com
På den här sidan kan ni nå hur många yrkesstolta o skötsamma tjejer o killar ni vill som jobbar som sexarbetare i Sverige.
Magdalena: så skönt att någon kan tänka med hjärnan: vilka organ en del av debattörerna här tänker med ska jag inte börja gissa ens.
Laddar...