Snoppen är toppen men

Inlägg #1: Postat: 2003-08-07 11:36:00
Dennis
Dottern arbetar som undersköterska. Borgerliga får makten genom att ropa ”Den offentliga sektorn är för stor och kostar för mycket”. Dottern får sparken. Arbetstillfällena är få, en näring som expanderar är det nyss ”frisläppta” bordellverksamheten. Arbetsförmedlingen: ”Du måste ta horjobbet annars förlorar du arbetslöshetsersättningen”. Dottern köpte ett rep, hängde sig på lyktstolpen med en lapp på bröstet: ”Detta är demokrati!”
Inlägg #2: Postat: 2003-08-07 13:40:00
tommy
om man viskar fram rubriken och ingressen och låtsas att man är en snuskgubbe på heta linjen låter det jätteäckligt.
Inlägg #3: Postat: 2003-08-07 18:20:00
Tessan
De nsexrådgivare som förespråkar bordellverksamhet får absolut noll stjärnor utav mej. Jag säger då bara det.
Inlägg #4: Postat: 2003-08-07 21:03:00
Suck
"Nej, fram med idéer om hur kvinnor och en del män som är vuxna, inte drogberoende, inte psykiskt sjuka eller lider av könssjukdomar kan om de vill öppna kooperativa bordeller." Oh, Ramona, du vill öppna elitbordeller. Oh, smart.
Inlägg #5: Postat: 2003-08-08 17:28:00
Yanni
Alternativen till prostitution tycks vara låglöneyrken. Har Ramona inte slagits av tanken att dottern kan bli börsanalytiker, kirurg, åklagare eller rikspolischef? Jag tvärvägrar att tro att någon med äkta god självkänsla ens tänker tanken att sälja sex. Jag bara tror inte på det.
Inlägg #6: Postat: 2003-08-09 11:55:00
Michael Ståhlberg
Nobelpris i civilkurage till Ramona.
Go sister, soul sister! Ingår i låten
"Lady Marmalade", som fortsätter:
"Voulez vous couchez avec moi, ce soir?" Obs. detta inte menat som skamligt förslag eller förslag över huvud taget.
Inlägg #7: Postat: 2003-08-11 02:41:00
tommy
Det har kommit fram nya uppgifter, nämligen att Jesus kristus h a d e inte en a n i n g om vad han sa. Han pratade HELT i nattmössan. Det har kommit fram att han var HÖG på kokain.
Inlägg #8: Postat: 2003-08-12 22:53:00
Isabel
HERRE JÄVLAR!!