Inlägg #1: Postat: 2003-08-06 10:50:00
|
Sofia |
Jag har en favoritbok som handlar om det du just nu går igenom. "En levande och en död" av Margareta Ekström, en liten knallgull novelldiktgrunka på max 100 sidor där hon tar farväl av sin avlidna mor. Den är fantastisk, ger lite hopp, men tyvärr svår att få tag på tror jag. Du vet var jag finns om du skulle vilja att jag skickar den.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-08-06 13:23:00
|
Staffan Huss |
Om någon så småningom hurtfriskt försöker få dig "rycka upp dig" - lyssna inte! Allt tar sin tid, så även din sorg. Du går vidare med livet när du är redo för det - inte förr, ok? Tills dess säger jag stort tack för att du än en gång delar med dig. I din situation hade jag inte klarat att skriva något vettigt; du skriver så fint, värdigt och vackert om din mamma. Tack!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-08-06 19:35:00
|
Malin Rindeskär |
Jag känner igen mig i det du skriver om att man ibland vill skriva ner allt som aldrig får glömmas. Oftast blir det bara ett trassel, för det är svårt att få med a l l t. Jag tycker att du har lyckats fått med det som är viktigt, känslan, i dina två texter om din mamma. Tack för att vi får läsa dem!
|
|