Skicka din dotter

Inlägg #1: Postat: 2003-08-02 18:47:00
Joakim
Barn kommer in av två anledningar. Dels är många prostituerade minderåriga t ex från östländerna. Dels byggs den grund som gör en människa till prostituerad under barn- och tonår. Barn har i detta fall för jävla mycket med sex att göra.
Inlägg #2: Postat: 2003-08-02 18:53:00
Michael Lundahl
Jokaim: Skall vi förbjuda arbete för att det finns barnarbetare? Skall vi ta bort det militära försvaret för att det finns barnsoldater? Det är SJÄLVKLART ingen som har sagt at omyndig människor skall sälja sex. Därför har inte barn i denna debatt att göra.
Inlägg #3: Postat: 2003-08-02 19:36:00
Joakim
Nähä? Du tror inte att det är så att det krävs unga sexslavar för att fylla efterfrågan? Du kanske tror att de hålen kommer att fyllas av vuxna och av egen "fri vilja" villiga kvinnor om man legaliserar skiten?
Inlägg #4: Postat: 2003-08-02 23:44:00
Michael Lundahl
Vad jag tror och vad du tror har ingen som helst betydelse i denna debatt. De som måste få göra sin röst hörd är sexsäljarna själva. Så sker inte idag- Därför är KUNSKAPEN om hur det egentligen står till obefintlig, något som även Sveriges regering erkänner. Och så länge som vi sitter här och diskuterar om hypoteser och övertygelser så finns det människjor som behöver HJÄLP. Och ju mer du sitter och desperat försöker uppräthålla myten om den olyckliga horan får de inte denna hjälp.
Inlägg #5: Postat: 2003-08-03 00:18:00
Joakim
Varför diskuterar du själv överhuvudtaget då? För att anse att dina tankar inte spelar nån roll så är du en jävel på att spy dem ur dig. Och hur vet du att hororna behöver hjälp om nu våra hypoteser inte gäller?
Inlägg #6: Postat: 2003-08-03 09:34:00
Michael Lundahl
Joakim: Om du har läst mina artiklar här på sourze så vet du min käpphäst i denna debatt är att just att vi skall lyssna på de prostituerae. Vad förväntade du dig att jag skulle göra? sitta på min häck och snällt vänta på till de som snackar över huvudet på sexsäljara själv skulle upptäcka deras dumma tilltag? Och för att svara på din fråga: Hur vet jag att det finns ett hjälpbehov? Enkelt... jag har lyssnat på säljarna. Man kan göra det... om man vill.
Inlägg #7: Postat: 2003-08-03 11:08:00
Joakim
Lägg ner, du har pratat om väldigt mycket mer än att hororna ska få snacka själva. Jag vet förövrigt också att hororna behöver hjälp. Det har jag sett på tv.
Inlägg #8: Postat: 2003-08-03 12:04:00
Tessan
Bravo Joakim! Du sa vad många tänkte. Mikael, du skriver att du tycker att vi ska tala med hororna själva, men du har inte gjort det själv utan öser på med dina åsikter om vad de vill eller inte.
Återigen! Ta ett snack med en kvinnlig prostituerad och återkom i debatten.
Laddar...