Inlägg #1: Postat: 2003-07-30 20:44:00
|
Billy Butt |
Du är verkligen illa ute! Kritik ska han naturligtvis tåla, men han ska inte kritiseras förrän vi har alla fakta. Du kan inte bara ta för givit att allting den unga killen och hans föräldrar säger är hela sanningen utan att saken prövas av opartisk rättsinstans. Annars är du naiv. Du dömer "opinionsbildare Guillou" istället för "traffikanten Guillou" - Och du hänvisar till gammal skit P-Böter m.m. som inte har ett dugg med saken att göra - forts. nedan -
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-30 20:46:00
|
Billy Butt forts- |
Din artikel stinker politisk "goja" -precis som jag skriver. Ta nu och svälja detta och iframtiden skriv om saker som är relevanta till saken du skriver om när du ger dig in i en debatt. Annars får du räkna med att någon kommer och sågar din artikel som jag gjorde!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-30 20:54:00
|
Yohannis Petersson |
Billy, Billy min vän. Du inbillar väl dig inte, att jag ser din kritik som en sågning av min artikel. Isåfall har du väldigt höga tankar om dig, vilket jag har desto lägre om dig.
För det andra:
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-30 20:57:00
|
Yohannis Petersson |
Går jag på den fakta, Jan Guillou avslöjat inför media, någon är tyvärr inte tillförlitlig för mig. P-böterna hör visst till saken. Det är ännu en företeelse, som avslöjar Guillous ignorans i trafiken. "Många bäckar små -blir ett stör å", du vet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-30 21:33:00
|
Billy Butt |
Nu sätter jag punkt genom att säga följande: Jag har ingen åsikt om dig som person som du tycks ha om mig Men jag har en åsikt om din artikel. Du är ute och cycklar!! Nu räcker det. Ha en trevlig fortsättning på sommaren och skriv inga fler dumma artiklar!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-30 23:40:00
|
Yohannis Petersson |
Tack detsamma.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-31 00:48:00
|
Mimmix |
Yohannis:
"Många bäckar små"..säger du och använder gamla och andra skulder/synder som ett slags intäkt för att nya eller fler synder/skulder är begångna. Det är inte bara trångsynt, utan också oerhört fördomsfullt. "En gång skyldig, alltid skyldig". Det är just snarlik rättsuppfattning, föregripande av fakta dömade på förhand som äventyrar rättsäkerheten och kastar oss tillbaka på det primitiva häxbränneri-stadiet. Fy dig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-07-31 11:24:00
|
Yohannis Petersson |
Mimmix, du är både naiv och primitiv i din argumentering nu. Visst tusan skall Guillous beteende vid olyckan och hans tidigare nonchalans med felparkeringar. Vägas in i bedömningen av attityden han visar i trafiken. Liksom en buses tidigare gärningar väger in i rättens dom mot honom, väger Guillous trafikförseelse in i mitt ställningstagande mot honom.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-07-31 12:11:00
|
Marlene Karnerfors |
Men kära Ýohannis i DETTA fallet blev du rätterligen sågad av Just Billy
|
|