|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-31 10:29:00
|
|
Sofia |
Så - acceptera det! Varför skriva om något som inte svänger?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-31 13:10:00
|
|
MattiasAlsander |
Jag vill inte att du skall vara en smörig ballad, det finns redan en massa sådana. Du skall vara den litterära avantgarde punkare du är, det vill jag, jag jag vill verkligen det.
Kungen på Vega är en av den punkigaste litterära texterna i världslitteraturen och jag har läst stora delar av den, och då menar jag verkligen stora delar av den.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-31 13:22:00
|
|
MattiasAlsander |
Eftersom du var så snäll och skällde på dårarna som gett min fina Armanidikt snålt med stjärnor så bryter jag nu mot min princip att inte dela ut stjärnor. Klart Stjerna skall ha stjärnor, fem stjärnor, tack
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-31 16:58:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Klassiskt problem! Berörs bland annat av Lars-Åke Augustsson i hans "Lust att skriva romaner och noveller". Han använder exemplet "Familjen Bra" som är en pjäs av Pirinen. Pjäsen visar att det inte går att skriva särskilt långt och svängigt om ihärdig lycka! Augustsson bok kommer för övrigt snart att recenseras på en sajt i din närhet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-31 17:50:00
|
|
tommy |
Starkt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-31 19:47:00
|
|
MattiasAlsander |
Kolla, nu var det någon som kluddade dit en stjärna så att totalen blev mindre. Jag tror att det finns stjärnförstörare på sourze, unga män och kvinnor som inte accepterar femmor. Hur kan man egentligen ge något annat än en femma till alla de som har mod att överhuvudtaget publicera sig med risk för ettor. Ner med stjärnsystemet,Ner med stjärnsystemet,Ner med stjärnsystemet,Ner med stjärnsystemet,Ner med stjärnsystemet,Ner med stjärnsystemet, ja, ner med det helt enkelt
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-08-01 00:36:00
|
|
Staffan Huss |
Lugn - om jag känner dig rätt dröjer det inte länge innan du knäcker den nöten också, förhoppningsvis på ditt unika vis. Lova att inte glömma eller tappa bort din unika stil! Jag, och flera med mig, gillar den högt och rent. Fast du kanske börjat tröttna på den? SHIT!
|
| |