|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-28 22:51:00
|
|
Malena |
Du har absolut rätt i det. I sin mildare grad blir det ju just så som du säger. Men om det får ackumuleras lång tid? Med för många skelett i garderoben kann mycket hemskt hända...
Och jag tycker att media hjälper till att fylla den garderoben alldeles på tok för effektivt!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-28 22:51:00
|
|
Malena |
Du har absolut rätt i det. I sin mildare grad blir det ju just så som du säger. Men om det får ackumuleras lång tid? Med för många skelett i garderoben kann mycket hemskt hända...
Och jag tycker att media hjälper till att fylla den garderoben alldeles på tok för effektivt!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-28 22:51:00
|
|
Malena |
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-28 22:51:00
|
|
Malena |
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-28 22:53:00
|
|
Malena |
Upprepningen ovan var ej meningen. Min dator spelade mig ett spratt... Sorry.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-29 01:03:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Hä som lugnt de!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-30 10:52:00
|
|
Elisabeth |
Endel tycker det är mycket roligare "att vara dum",än att vara "snäll".samt att ha medinflytande och medbestämmande i andras liv.Så fråga är bara hur det ska få lov att vara.
|
| |