Inlägg #1: Postat: 2003-07-28 15:26:00
|
Viktor |
Det finns också kvinnor som har gett upp. Sexualdriften fungerar inte längre av olika anledningar. Mannen får inte komma till henne. Istället söker han sig t.ex. till prostituerare och kvinnan tillåter det. Ofta är det mannens fel, in med penisen, några stönar och färdigt! Samma sak hos prostituerare. Att onanera ger samma effekt om inte bättre och fantasin kan flyga t.ex. till vackra kvinnor i lyxhorhuset modell Hollywood.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-28 15:31:00
|
Viktor |
I ungdomen är var ”kärleken” på första plats. I medelåldern ligger den långt ner i prioriteringslistan, men dyker upp i fantasier som t.ex. att vara lyxprostituerad eller som män, att ha flera horor samtidigt i sängen mm. Vissa i medelåldern vill göra dessa fantasier till verklighet men fantasier är fantasier och har ingenting att göra med verkligheten. Allt beror på att sexualdriften inte har fått utvecklas i frihet och den friheten når man inte genom legaliserad prostitution.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-28 15:33:00
|
Viktor |
Alla åldrar har sin syn på sexualiteten. 40- och 50-talet var mannen aktiv och kvinnan nejsägare tills, som i Hollywoodfilmer, mannen tog första kyssen med ”våld”. På 70-talet blev det mer jämlikt mellan kvinnan och mannen. På sista tiden, efter en explosion av amerikansk hårdporr, förnedras de unga kvinnorna som aldrig förut. Vad det innebär för framtiden kan ingen veta.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-28 15:35:00
|
Viktor |
Hundratusentals unga kvinnor förs ut till väst, till prostitution, från öststaterna. Längtan efter framtid som driver, men marknadsekonomin är hård. Tusentals hamnar i misär, penisar bakom låsta dörrar som det enda i tillvaron. Kanske är självmord ett bra alternativ, ”Lilja 4-ever”. Skall vi legalisera det?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-28 18:43:00
|
Tessan |
Viktor! Vad har fantasi med verkligheten att göra? Ska vi legalisera sexköpen för att slippa Lilja forever är det det du menar?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-28 21:28:00
|
Viktor |
Vi ska inte legalisera prostitutionen! Jag försökte bara beskriva vissa medelåldrars, kvinnor och män, sexuella fantasier som får dem att förlora verkligheten och därför vill legalisera den ”glamorösa” prostitutionen som inte finns. Är horan lycklig, är narkomanen lycklig, är alkoholisten lycklig, är den arbetslöse lycklig…i många fall säger de själva att de är lyckliga bara för att kunna behålla en liten del av självkänslan. Innerst inne gråter de!!!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-28 21:29:00
|
Viktor |
Var finns den horan som känner sig lycklig genom att suga av 15 olika män och njuter av att att få 10 olika mäns penisar i sig per dag, både i vagina och analhålet? Det är bara män som försvarar prostitutionen i kommentarerna här på Sourze, ju, det finns en kvinna, Ramona D.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-07-28 23:54:00
|
Tessan |
Då är jag med hur du menar!
Tack för att du svarade.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-07-29 00:53:00
|
sandra |
Viktor < Du pekar på något viktigt. Bara män försvarar prostitution här. Så frågan är ju i vems intresse en legalisering av prostitution ligger. /
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-07-29 08:52:00
|
Urban |
Ja, egentligen Sandra, varför ska jag försvara prostituerade kvinnors rätt att bli bemötta med respekt och att bli tagna på allvar? Varför ska jag försvara kvinnor överhuvudtaget? Jag menar, jag är ju bög och skiter väl i hur ni har det! Och kom inte och klaga på mig för det är synd om mig, det skriver Viktor om i svar 6, för jag är dessutom arbetslös.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-07-29 23:43:00
|
sandra |
Jadu, Urban. vad kan jag säga som svar på det. /
|
|