|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-25 21:01:00
|
|
Sten |
Fast...försvann gjorde dom väl inte? Åtminstone kom en "tillbaka". Jag är nog mer nyfiken på varför du "dundergubbe" värnar såpass om wärmers texter. Har inte sett dig kommentera i andra kommentarsfält nämligen. Ciao!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-25 21:12:00
|
|
dunderobrak |
Det kanske beror på att jag inte är intresserad av någon som slickar Möllevångstorget? Menlösa floskler om sex eller anspelningar på det är ett område jag lämnade för 30 år sedan Rättssäkerhet är däremot ett fascinerande område eftersom jag ser hur staten kan bryta mot det och komma undan medan vanliga människor straffas för brott som inte ens finns i lagboken. Jag "värnar" inte om Wärmlers texter, jag vill veta vilka fakta som finns bakom dom.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-25 21:38:00
|
|
Jan |
När ungef. samtida rubriker är av slaget:Hora- Bimbos -Slyna, slampa, feminist - - bröstet- JAG - en hora osv
Då undrar man om det inte är frk wärmler som har hamnat i fel gäng, istället för tvärtom. :- Men rubriken gör ju inte texterna. Ingenting är "fel" här. Här kan alla publicera vad de vill i olika genre/ kvalitet / intresse.Det finns helt enkelt nåt för alla. Även för dig, tycks det, som ju
funnit utbyte av wärmlers alster. Var glad åt det då!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-25 21:52:00
|
|
dunderobrak |
Jo, och det är väl kanske därför jag ignorerar dom texterna. Det är ju inte uteslutande dåliga texter, men jag tycker inte att jag kan tillföra dom diskussionera något vettigt, så därför låter jag bli att kommentera dom. Visst är det bra att det finns forum för allt och alla, men tyvärr så tappar man läsare när det är krav på inloggning för att få läsa dom. Att få kommentera eller rösta kan jag förstå, annars blir det väl lite för mycker bludder, men för att läsa?
|
| |