Inlägg #1: Postat: 2003-07-24 15:59:00
|
Unto S. |
Från och med nu får vi väl räkna dig till de ständiga skribenterna här på Sourze. Din artikel ”Sommarsmälta” är i alla fall lovande, intressant att läsa hur tillvaron upplevs från bussförarplats. Jag själv har inte skrivit ett tag. Senaste tiden har Sourzeartiklarna mest handlat om stringtrosor och olika sorters rakningar. Hade varit roligt att läsa om feminism skriven av en kvinnlig busschaufför.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-24 16:31:00
|
sten |
Grattis till en fin text, dig vill vi gärna se mer av!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-24 18:50:00
|
Magnus Löwendahl |
4 stjärnor. Alltså: Bra helhetsintryck! Men. Jag tycker första delen var bäst. Innan du "vänder" texten med "Så den logiska slutsatsen blir helt enkelt att beslutsfattarna måste vara "Gamblers"...". Liten aning för roligt där kanske? Nej, elda mer under din vrede! Packa ihop de illvilliga tjänstemännen i en bilskrotpress och mura in i grunden på ett parkeringshus nästa gång! Bildligt talat alltså. Det kan du! Vad sägs?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-25 00:15:00
|
Yohannis Petersson |
Tack Malena, för en underbar artikel. Jag har själv skickat iväg en som rör det ämne du skrivit om. Ha det bra och lycka till med dina bidrag här på Sourze.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-25 13:11:00
|
TW |
Om man jobbar åt företag med korrumperade, maffialiknande ledningar så får man väl skylla sig själv.
|
|