Inlägg #1: Postat: 2003-07-23 11:52:00
|
Martin |
Fan, ännu en sådan skribent! Jag som hoppades att utlottningen skulle bryta tråkinaveln, men tji fick jag.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-23 13:39:00
|
tommy |
Det här lät så käckt och frikyrkligt att jag misstänker att du jobbar på redaktionen. Den gubben går inte serru.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-23 14:45:00
|
Unto S. |
Välkommen Malena. "Låt tusen blommor blomma". Bry dig inte om ”tommy den frikyrklige” han är bitter, han har fått en del stryk här på Sourze. Bry dig inte om ”Martin den tråkinaveln”, han är anonym, när jag kom fram till 12 st ”Martin” i Sourzes skribentarkiv gav jag upp. Så tråkig är han, ”Martin”. Får jag komma med ett förslag: Trilla inte i Sourzesnobbarnas t.ex. ”tommy” jargong med engelska ord i svenska texter. Håll dig till svenskan och du är ”funky flavour”.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-23 23:37:00
|
Magnus Löwendahl |
Mja, jag vet inte om det är tekniskt möjligt för ett vatten att bära... Men oavsett det så ska du säkert kunna prestera texter av värde här. Du kan ju elementa och mer när det gäller skrivkonst vilket man inte kan säga om alla som skriver på Sourze. När jag började skriva på här stod de bisarra anonyma kommentatorerna för högst 20 procent av inläggen. Jag ser att siffran nu ökat men det kan ju möjligen bero på att värmen driver folk till vanvett ; Låt oss hoppas på det.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-26 12:36:00
|
Michael Ståhlberg |
Hej hå luden tå! Gör som jag - kör med gammal skåpmat, dvs, jag skriver maniskt, och har alltid massor med halvfärdiga texter som jag kan skicka eller bearbeta! :-
|
|