|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-21 12:14:00
|
|
Maria F |
Heja Sten! Så sant som det är sagt!!!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-21 13:47:00
|
|
Johannes |
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-21 14:34:00
|
|
Michael Lundahl |
Att du ser den mest klassiska av nidbilder - den feta direkören - får stå för dig. Att du ser aktörerna som "desperata" eller "tvivelaktiga figurer" är också din egen uppfattning. Att du ser på människor på det här viset snarare bara spär på min uppfattning om att vända mig emot allt skitsnack som riktas mot människor. Mobbing och orespekt är två rejäla samhällsplågor. Och jag vänder mig emot det. Om du inte står ut med det så bryr jag mig inte om det.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-21 17:07:00
|
|
tommy |
och du laddar inte skitspridaren ytterligare med den här artikeln tror du?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-21 17:42:00
|
|
Joakim |
Att man skulle tysta ner sånt man ogillar tror jag inte ett skit på. Folk i allmänhet pratar om vad de ser på tv, alltså också om dokusåpor, varför skulle då inte media eller vi här på sourze få delta i "samtalet"? Glädj dig istället åt att merparten av diskussionerna är kritiska.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-22 09:53:00
|
|
Marlene Karnerfors |
Vill bara påpeka att jag inte sett ett endaste avsnitt av BB, jag varesig går emot eller hyllar dokusåpa-kändisarna.... jag kunde inte ha brytt mig mindre... men jag går starkt emot att man hänger ut någon oavsett vem som allmän hora och syndabock.... jag tycker inte någon förtjänar det. sedan undrar jag lätt på vad du kan tänkas vinna på att hänga ut både mig och Michael??
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-24 22:50:00
|
|
Stefan |
Tänk att folk slänger bort sin tid på att snaska i sig tragikomiska personers desperata längtan efter en sekund i rampljuset. Och att kvällspressen skriver om det, och skriver om det, och skriver om det. Opium åt folket.
|
| |