Bimbos får skylla sig själva

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2003-07-20 13:32:00
Marlene Karnerfors
jag tycker själv att det borde vara kvinnor av "större" storlekar som borde vara på HM reklamen men det beror på att JAG tycker att just det är mer estetiskt tilltalande än dom som knappt har några former alls man tycker olika, jag hadde heller inte backat för att vara med i slits... inte för att jag på något sätt tror att jag har den perfekta kroppen utan för att jag tycker att kroppen inte är något att skämmas över jag tycker att det är vackert med snällt tagna nakenbilder
Inlägg #62: Postat: 2003-07-21 17:10:00
Yanni
Måste man bli runkobjekt bara för att "kroppen inte är något att skämmas över"? Det är okay att vara exhibitionist, men säg det då och linda inte in det i klyschor.
Inlägg #63: Postat: 2003-07-21 20:50:00
Biff
Nu tycker jag att du förtrycker den manliga sexualiteten Yanni...
Inlägg #64: Postat: 2003-07-23 09:55:00
Johanna
Marlene, det där "kroppen-är-inget-att-skämmas-över" är rent skitsnack. Det är klart att man inte ska skämmas! Jag skäms inte, jag är stolt som fan men det betyder inte att jag måste vika ut mig för det! Tycker du att brudarna i Slitz, Café och Playboy utstrålar stolthet? Respektfullhet? Värdighet? Nej, dom är snygga och sexiga som fan, visst. Men tro inte att killar tar dem på allvar. Du blir vad du gör dig själv till.
Inlägg #65: Postat: 2003-08-08 11:56:00
Magnus
Svar 64

Hur vet du vad killar tar på allvar och inte tar på allvar?
Inlägg #66: Postat: 2003-08-28 22:55:00
Sunny
Johanna!
Om du sitter o gråter över små tuttar så har du ett problem.
Det löser du inte genom att tycka att det är OK att stena de som har skaffat sig större.

o hur kan du veta i hög grad Linda är ett offer eller inte?

I så fall måste du känna henne mycket väl?
Inlägg #67: Postat: 2003-08-28 23:03:00
Sunny
O Johanna: visst har du gömt dig i duchen efter gympan för att du skäms över din lille snorre. eller hur?

O inte gått i Tshirt hela sommaren för att dina armar ser ut som strumpstickor?
Men du är ju bara kvinna så hur ska du kunna fatta sånt .
eller?
Inlägg #68: Postat: 2003-08-28 23:14:00
Sunny
Av de kvinnor som stått mig nära i livet vet jag ingen som brytt sig särskilt mycket om sitt yttre.

När jag var flicka var det ju inte lika upptrissat som idag men mina döttrar o deras kompisar är måttligt roade av sånt.
De lever aktiva liv o har inte ens tid.
Så ML: varför drabbas några?
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...