Rix FM

Inlägg #1: Postat: 2003-07-11 14:52:00
Michael Lundahl
En kulturelitist har talat. Lustigt är dock att texten är kryddade med "Jag förstår inte..." lite här och var. Sedan när är någon oförmåga att förstå ett argument i en debatt? Underförstått betyder ju detta att skribenten utmålar sig själv som någon som förstår allt som kan förstås. Hybris? Tips till dig Johannes: Byt till P3 om du gillar det så mycket bättre. Varför lyssna på Rix om du inte gillar det? Är du masochist kanske?
Inlägg #2: Postat: 2003-07-11 14:56:00
Martin
Om du inte jobbar bland andra är det ju enkelt att byta kanal. Berörs fler av kanalbytet blir det lite svårare, men nog borde det gå för sig att få spela lite P3 ändå. Speciellt reklamen skulle jag tro sörjs av ytterst få. Radioreklam is the djävul!
Inlägg #3: Postat: 2003-07-11 15:27:00
ahnberg
Till en viss del förstår jag vad du menar men ändå. Ingen tvingar dig att lyssna på Rix, eller hur? Så länge folk lyssnar på det dom sänder så godkänner dom ju substansen, alltså, du bidrar själv AKTIVT till att den musik som spelas, spelas. Så passar det inte, byt radiokanal, eller starta en egen när-radiostation. Vem som helst med en någorlunda fungerande DNA-stege klarar av det.
Inlägg #4: Postat: 2003-07-12 11:13:00
Carin Nordström
Tyckte precis att jag såg en bil med RAdio Rix reklam strax innan jag hade ett trist, intentsägande samlag inne i min lägenhet på Klövervägen i Hallunda, Botkyrka. Kille, vet jag inte vem det var, men jag raggade upp honom på bögstället Spray Date när jag hade tråkigt efter att ha städat och bonat golven. Blir väl sugen på att bli penetrerad då antagligen?
Inlägg #5: Postat: 2003-07-12 11:14:00
Carin Nordström
Fast jag tycker RIXtelecom öär roligare för dom sätter dit en med att koppla upp en anslutning till dom, trots att jag hade Spray!, så jag var tvungen att ha med dom att göra trots att de inte klarade av att leverera sin jävla skit när jag ville ha den! Bu, på er!
Inlägg #6: Postat: 2003-07-12 11:16:00
Carin Nordström
Bekräftelse på urkoppling av nummer ! Härmed bekräftas att Ni är avregistrerad som kund hos Rix Telecom AB. Urkoppling av Ert telefonnummer kommer att ske inom de närmsta dagarna. Om ni varit förvalskund hos Rix Telecom, glöm inte att kontakta ny operatör angående registrering av förval. Vi tackar för den tid som varit och skulle det vara något Ni undrar över är Ni varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 0200-849555. MV; Caroline, Rix Telecom.
Inlägg #7: Postat: 2003-07-15 16:02:00
Kingen
Vad är det som säger att musik måste ha ett budskap?

Hellre en utslätad och menlös Lisa Nilsson, än någon äcklig slumgangster som bluddrar om att sälja knark och köpa horor.
Laddar...