Porr av män för kvinnor?

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2003-07-09 15:04:00
Michael Lundahl
Gör den? Belägg påståendet.
Inlägg #2: Postat: 2003-07-09 16:08:00
Erik Lindgren, belägger påståendet
I exakt hur många filmer har du sett en kvinna få uppenbar vrålorgasm, så att det stänker på väggarna?
Inlägg #3: Postat: 2003-07-09 17:17:00
Michael Lundahl
Hur många kvinnor har vrålorgasm så att det stänker på väggarna? Och kvinnor som stönar skriker och tjuter i porrfilm, vad ska det föreställa? Allmän uttråkning eller? Dåligt belägg... försök igen.
Inlägg #4: Postat: 2003-07-09 21:28:00
Erik Lindgren
Kära porrmästare, av alla porrfilmer jag sett, kan jag inte minnas en enda där jag definierat de ljud som tjejerna ger ifrån sig som lustfyllda, borde jag uppsöka en öronläkare? Skriken, stönen, osv., påminner mig mest om smärta, men jag kanske bara varit med lågmälda fegisar?
Inlägg #5: Postat: 2003-07-09 23:07:00
Michael Lundahl
Käre Erik Lindgren... troligt är att du blivit konditionerad att tolka det du hör i en porrfilm på värsta tänkbara sätt. Du behöver inte vara orolig över detta för det är helt normalt ty detta är det politiskt korrekta och allmänt accepterade sättet att tolka porrfilmer på. Sluta för all del inte att tolka det du ser och hör på det här vistet, därför att du kan du hamna i en farlig tankemässig gråzon då du kan få problem med att summariskt kunna avfärda porr som Ondska. mvh, PK-doktorn.
Inlägg #6: Postat: 2003-07-09 23:10:00
Marlene Karnerfors
men uppenbarligen är det ju kvinnor som tittar på det med..... smaken är som baken delad och en jävla tur är vell ändå det
Inlägg #7: Postat: 2003-07-10 04:16:00
Erik Lindgren
Ät mitt bajs, men sluta aldrig vara sådär jävla dryg, eftersom det uppmuntrar så in i norden till debatt. Speciellt närdu inte har ett enda vettigt mothugg. Mvh Rövskägget.
Inlägg #8: Postat: 2003-07-10 08:45:00
Michael Lundahl
Erik: Om du läser Svar 5 lite noggrannare så ser du att jag lämnar rätt omfattande kritik som har med debatten att göra. Jag anser att mycket av den kritik som riktas mot porrfilmer och liknande inte baseras på observation och slutledning... utan att debattören rätter sig efter det som är politiskt korrekt att tycka om porren. Ditt påstående om att du tolkat porr-stönen som skrik av smärta visar på detta klart och tydligt.
Inlägg #9: Postat: 2003-07-10 08:47:00
Michael Lundahl
Så varsågod... där har du ett mothugg. Jag påstår alltså att du avsiktligt tolkar porrfilmer på absolut värsta sätt som går... för det är så du förväntas göra och du rättar dig villigt efter det. Jag påstår att dina åsikter om porrfilmer baseras inte om objektiv observation och tolkning utan på din önskan att vara antiporr-debattörerna till viljes.
Inlägg #10: Postat: 2003-07-10 09:48:00
Stereo Typ
Lite roligt när två män diskuterar hur en kvinnlig orgasm egentligen går till. Måste ge Erik rätt. Ett ihärdigt vrålande under en 15 min lång scen betyder inte att det är en vrålorgasm som aldrig tar slut. Det betyder att det är en skådespelerska som stereotypt skriker sig igenom scenen, som hon gör i alla scener där det är penetrering.
Inlägg #11: Postat: 2003-07-10 09:49:00
Stereo Typ
Vet inte hur många porrfilmer ni har sett, eller hur många kvinnliga orgasmer ni upplevt på nära håll men i hur många lesbiska scener - alt onaniscener - vrålar dom kvinnliga porrskådisarna på samma sätt som när en - alt 2,3,4,5,6,7,8,9,10 män - är med i samma klipp? Titta igenom 20 rullar och ni finner samma svar i varenda en, ingen.
Inlägg #12: Postat: 2003-07-10 09:49:00
Stereo Typ
Den kvinnliga orgasmen är nämligen inte ett konstant vrålande, utan ganska lik den manliga, förutom att den i de flesta fall är något längre. En serie konvulsioner/sammandragningar som hos 99.9 av den kvinnliga befolkningen utlöses efter skicklig behandling av själva nervcentrat - clitoris.
Inlägg #13: Postat: 2003-07-10 10:04:00
Michael Lundahl
Stereo Typ: Vad skulle ge en kvinna mer auktoritet att diskutera hur kvinnliga orgasmer ser ut? Hon kan möjligen tala om sin egen... men med tanke på att män har fler kvinnliga sexpartners än vad kvinnor har dito, så lär det ändå vara en man som har bäst koll på hur en kvinnlig orgasm kan se ut. ; Dessutom är det ingen som har påstått att bara för att en kvinna är högljudd så skall det föreställa konstant orgasm. Hur kan du vara så korkad att du påstår att någon har sagt det?
Inlägg #14: Postat: 2003-07-10 10:11:00
Stereo Typ
Korkad? Nu tar diskussionen slut. Tillmälen får du kasta på någon annan. Bajs här hemma i toaletten.
Inlägg #15: Postat: 2003-07-10 10:12:00
Stereo Typ
Här - nej, Hör - ja.
Inlägg #16: Postat: 2003-07-10 10:44:00
Michael Lundahl
Ursäkta mig... men det är verkligen INGEN som påstått att om en kvinna är högljudd igenom en 15 minuters lång porr-scne så skall det föreställa konstant pågående orgasm, ok?! Då tycker jag det är rent ut sagt DUMT att börja tjafsa emot detta icke yttrade påstående.
Inlägg #17: Postat: 2003-07-10 13:14:00
Liv Linder
Belägg för påståendet att porr allt som oftast riktar in sig på mannens njutning? Faktum är att de allra, allra flesta kvinnor inte får orgasm vid penetrering utan vid annan stimulans. I porrens värld ligger fokus oftast på penetrering. Och på mannens utlösning.
Inlägg #18: Postat: 2003-07-10 13:48:00
Michael Lundahl
Linder: Dåligt belägg därför att: ofta förekommer extra stimulans av kvinnan... i form av oralsex och stimulans med hand av just clitoris; påståendet om penetrering ignorerar det faktum att sex oftast ser ut så surprise!; det ignorerar all kvinnnligt bi- och homosexualitet som skildras; det ligger inget "fokus" på den manliga utlösningen därför att den är bara en kort avslutning på en annars lång scen; det finns gott om kvinnor som uppnår vaginal orgasm också... de är inget kuriosa-undantag.
Inlägg #19: Postat: 2003-07-10 17:34:00
Kvinna
Jo, de är faktiskt väldigt sällsynt med vaginal orgasm. Att kvinnor stönar så förbannat i porrfilm är för att mannen ska få tro att han gör rätt, har stor kuk och är bra. Inte för att de njuter, hur fan ska de kunna göra det timme efter timme av knullande inför kameror? Jag har frågat många kvinnor, ingen av dem får vaginal orgasm och det är alltid lika skrattretande när män tror och hoppas på det. Du kan räkna med att om hon låter som en porrstjärna så fejkar hon.
Inlägg #20: Postat: 2003-07-10 18:25:00
B
Och alla som faktiskt kan få vaginala orgasmer har valt att bli porrskådisar *asg* Dags att vakna och inse att du är grundlurad Lundahl. Allt är bara på låtsas... Men män vill väl bli lurade, verkligheten är för tuff med clitorisar som ska smekas och fan vad man måste anstränga sig hela jävla tiden. Lättare att hyra en p-rulle... Garvar som fan.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...