|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-09 14:04:00
|
|
connyp |
Vem träffar jag? Du är något otydlig; tala ur skägget. Tack. Om jag har träffat någon som inte har med saken att göra vill jag gärna veta det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-10 11:39:00
|
|
jan s |
Ok, män i kvinnokläder/kvinnl identitet sk Male-to-Females, drag queens, transsexuella och kvinnor i manskläder/mansidentitet Female-to -Male, drag kings mer info på www.transa.nu. Jag vet många som skulle bli sårade av att bli slagträn i ditt annars mkt vederhäftiga inlägg
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-10 18:31:00
|
|
Mike |
Svar 2. Det var det larvigaste mest långsökta politiskt korrekta dravel jag läst på sourze! Och det vill, jävlar i min lilla kukfitta, inte säga lite!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-10 18:59:00
|
|
connyp |
Du får ursäkta, Jan. Men jag förstår verkligen inte hur du menar. Om jag på något sätt sårat någon ber jag uppriktigt om ursäkt. Dock tycker jag det får finnas gränser för hur långsökt ett resonemang får vara. De saker du tar upp har inte ens slagit mig vid efterläsning av texten, nu när du påpekat vad du menar. Men om någon tagit åt sig tycker jag det är synd. Framgår det verkligen inte att jag bara är förbannad och markerar det genom ord som annars inte förekommer i mina texter?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-10 21:46:00
|
|
Mike |
Den enda som borde be om ursäkt är jan s, för sin transiga flåt tramsiga kommentar!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-10 22:06:00
|
|
Mika |
Jag skrev en kommentar, men orkar inte ens formulera mig, så meningslös är din kommentar, Jan. Och i sammanhanget också otroligt respektlös. Är det så svårt att försöka låta bli att få världen till att bara kretsa kring en själv? Patetiskt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-10 22:10:00
|
|
Mika |
Också Conny, fantastiskt skrivet. Sånt här borde inte ens hända i undantagsfall, men det verkar som om att det hör till vanligheterna inom svensk vård. Vet inte vad jag ska säga mer, känner bra medkänsla och mycket ilska!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-07-11 09:49:00
|
|
connyp |
Tack för era vänliga ord.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-07-11 19:42:00
|
|
jan s |
Kan det blir mer tydligt än "fitta i kostym" som "monster"?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-07-14 18:15:00
|
|
connyp |
Ok, nu ser jag poängen. Men jag tror nog fan det bara är du som fångat upp meningen ovan så. Förstår du bättre om jag skriver "ett äckligt litet land som klätts upp i fina kläder för att döja hur jävla pissigt det kan vara?" Hur i helvete du fått det till det där andra övergår mitt förstånd. läste du inte vad artikeln handlade om?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-07-14 18:36:00
|
|
connyp |
forts. Nåväl, huruvida det är jag som på ett klantigt sätt missbedömt läsaren eller läsaren som missbedömt mig spelar mindre roll. Beklagar återigen om någon tagit åt sig, vilket jag fortfarande har svårt att förstå med tanke på textens övriga innehåll, och ska försöka tänka på det i fortsättningen. M v h connyp
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-07-17 11:11:00
|
|
tusensköna |
Är det konstigt att tjejer känner sig äckliga när derad könsorgan är synonymt med äckligt?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-07-17 20:40:00
|
|
connyp |
Nej, det är inte konstigt, inte konstigare än att människor i allmänhet lika ofta säger "din jävla kuk" och då syftar på att personen en man i fråga är äcklig. Uppenbarligen ser ni inte sammanhanget, det här texten är inte ett inlägg i språkdebatten, den handlar om att min mamma håller på att dö i cancer. Jag försökte ge uttryck åt det. Om ni tycker jag skriver kass är det er fritt att tycka. M v h connyp
|
| |