|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-09 11:03:00
|
|
Michael Lundahl |
Ok Erik... känn dig inte träffad av ovanstäende kommentar. Jag drog förhastade slutsatser. : Eller gjorde jag det med tanke på att du missade en stor bit av det jag skrev? ;
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-09 11:09:00
|
|
Michael Lundahl |
Nä he... det gjorde jag inte alls tydligen. Nu har nästa 1:a kommit. Antifancluben är minsann vaken. :
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-09 11:29:00
|
|
Andreas |
Tycker inte man ska sätta betyg efter åsikter. Jag brukar bli härligt uppretad av dina texter, men inte denna. Jag ger den en fyra för att den är så välskriven :-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-09 11:50:00
|
|
Michael Lundahl |
Välkommen till Sourze Anders. Folk sätter betyg efter person och åsikter i bra många fall. Inte alla, självklart. Men själv sätter jag sällan betyg just därför att jag vet hur påverkad man som läsare blir av vem som skrev och vad han/hon sade. Så jag sätter nästan bara höga betyg och det på artiklar jag tyckte mycket om. Andra kommenterar jag enbart.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-09 11:50:00
|
|
Michael Lundahl |
Tack för 4:an förresten. ;
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-09 23:09:00
|
|
Marlene Karnerfors |
satte även jag en fyra
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-07-11 13:38:00
|
|
Martin |
Anti-fanclub? Du tror inte det kan vara så enkelt som att texten stinker?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-07-12 20:25:00
|
|
Mika |
Har aldrig satt en etta på dig förr. Tyckte bara att det här var urbota löjligt. Sista biten av texten tyder på någon slags översitteri, förlöjligande av och vägran att förstå varför många ifrågasätter hur porrindustrin egentligen påverkar oss.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-07-14 14:50:00
|
|
Michael Lundahl |
Svar 7: Nej... det tror jag inte för även om det är min egen text kan jag uppmana spass mycket objektivitet att jag ser att den är inte så dålig att den förtjänar "Sämsta jag läst". Dessutom säger erfarenheten att vissa sätter dåligt betyg på artiklarna enbart för att det är jag som skrivit dem... eller för att meddelandet är obekvämt... eller helst båda sakerna i kombo.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-07-14 15:42:00
|
|
Michael Lundahl |
Svar 8: Jag förstår hur ni PÅSTÅR att den påverkar oss och jag förstår varför ni protesterar. Det jag anser är dock att skälen till varför ni gör det är felaktiga, att den påverkan inte är den ni påstår, och att era metoder i mångt och mycket är ineffektiva, felfokuserade och i många fall minst lika kvinnoförnedrande som porren. Mitt sarkastiska avslut har skapats med denna åsikt som bas. Men tro aldrig att jag inte förstår er... för det gör jag. Kanske till och med bättre än ni själva.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-07-16 10:19:00
|
|
Martin |
1* betyder inte "sämsta jag läst", utan "riktigt dålig", och det tycker jag faktiskt att den här artikeln är not: jag har inte röstat.
Anti-fanclub-argumentet känns precis som ett sådant argument du hade avskytt om någon annan skrivit det.
För övrigt är avslutningen på svar 10 så jävla skitdryg att det är alldeles sanslöst, och åter igen ett yttrande du avskytt om någon annan skrivit det. Du skulle tjäna mycket på att bromsa bort de värsta drygutläggningarna.
|
| |