Inlägg #1: Postat: 2003-07-07 23:00:00
|
Tessan fortsätter |
Ståhlberg nuddade också vid en viktig punkt. Det som berör dej kanske inte berör mej. Så smaken är rätt olika. Annars skulle det inte finnas så många olika förlag och författare
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-07 23:53:00
|
Ingrid O Losell |
Så bra att du säger det, Tessan! Det var ungefär så jag tänkte när jag som hastigast ögnade igenom Monicas text - jag bestämde mej för att logga in senare, läsa en gång till och tänka till. Nu ser jag att du redan har skrivit det jag också nu kommit fram till ... forts
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-08 00:02:00
|
Ingrid forts ... |
Magnus Löwendahl sa att jag var modest och varsam i mina kommentarer. "Modest och varsam" - de orden tog jag till mitt hjärta. Så tycker jag att tonen ska vara oss glada amatörer emellan ... Om ingen retar gallfeber på oss förstås - för då svarar vi inte för följderna ... !! ...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-08 09:52:00
|
Monica |
Hallå Tessan var är din humor? Det där med sportfiske var skrivet på skoj!!! Under står det att jag aldrig skulle skriva så. Och betänk att de som BETALAR mig för att läsa och kommentera faktiskt vill bli behandlade professionellt. Allt annat är ju bara löjligt. Kritik man inte ber om är något annat. Jag talade i egenskap av lektör/redaktör.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-08 09:57:00
|
Tessan |
Förstår precis vad du menar och det skrev jag också i min tidigare kommentar. men eftersom du skrev detta på Sourze så kändes det som ett tillrättaläggande för alla som skrivit artiklar om kritiken här . Sedan att du vill göra reklam för din egen sida och din lektörstjänst är helt okey. Det finns säkert ett uppdämt behov. MVH Tessa
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-09 10:20:00
|
Monica |
Nja, inte tillrättaläggande. Min uppfattning bara. Du har helt rätt i att olika saker berör olika människor. Jag ser mest till det berättartekniska. Lite reklam skadar ju inte heller, men jag tror inte det ger mig jobb. Nån enstaka besökare kanske. Det var inte huvudsyftet alls. Bara att berätta min syn på kritik.
|
|