|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-07 18:20:00
|
|
Michael Lundahl |
Men självklart är det ju så! Varför insåg jag inte det att vi alla är hjälplösa slavar inför omgivningens påverkan. Egentligen är vi inte människor med egen fri vilja utan alla är vi viljelösa zombies som bara MÅSTE lyda allt vad påverkan heter.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-07 18:31:00
|
|
Michael Lundahl |
Jag har inte sagt att vi inte påverkas... det jag inte köper är det som Johannes försöker göra... att avsvära individen och föräldrarna precis allt ansvar och bara skylla på "idealen", "media" och annat som är lätt att peka finger mot. Och för övrigt är det inte "civilkurage" att platt lägga sig för det som är PK för tillfället... det som man skall tycka... det är bara flathet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-07 19:49:00
|
|
till michael |
jag skrev specifikt "till johannes", men det valde du att ignorera. din arrogans vet inga gränser. om jag och johannes anser att media och omgivning har ett visst mått av betydelse för hur unga mår idag så fortsätter iaf jag att tycka det, OAVSETT om du tycker det är flathet.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-07 19:49:00
|
|
till michael |
jag går mot strömmen när mina åsikter inte stämmer överens med majoritetens och inte för att en arrogant ohövlig människa på en internetsite behagar att kalla mig viljelös zombie, slav, utan fri vilja och flat. du är inte sann, hoppas jag
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-07 19:57:00
|
|
voff |
nej Lundahl är en terrier! Voff,Voff
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-07-15 00:31:00