|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-07 17:29:00
|
|
Carin C |
Det är ett intressant och viktigt ämne du skriver om. Samma sak gäller med sjukvården, där Storbrittanien återigen kan statuera som ett dåligt exempel. Logiken borde vara ganska enkel tycker i alla fall jag. Det vi gemensamt behöver ska vi också gemensamt äga och ta ansvar för.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-07 18:08:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Vad f-n nu? Den här artikeln skulle jag ju skrivit själv. Jag blir RASANDE när någon skriver bättre än jag själv om mina favoritämnen. Min kolossala personliga mognad gör dock att jag endast säger BRAVO Erik! Detta trots minst fem stavfel. Hallå redaktörn? Har rättstavningsprogrammet packat ihop? Allvarligt talat: sådana unga arga män som Erik och kvinnor ger ju hopp för rikets möjlighet till fortlevnad!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-07 18:47:00
|
|
Mike |
"Folk var inte villiga att betala hur mycket som helst för att åka tåg" Just det. och då ska staten ta mina pengar och betala halva biljetten åt dem!?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-08 02:41:00
|
|
Erik Lindgren |
För alla som känner mig som den lilla röding jag är, vill jag bara berätta att den här artikeln finns just nu länkad på MUF:s hemsida. Det är andra artikeln på några dagar första var min artikel om Christiania. Jag bör kanske tillägga att MUF bara länkar till artiklar som speglar en åsikt de delar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-08 23:37:00
|
|
Mathias |
Utan avregleringen av telemarknaden hade det inte funnits ADSL i Sverige.
|
| |