|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-03 22:12:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Jo, detta är ju fin ironi! Jag tvingas nämligen konstatera att jag tycker det är roligt med många fina stjärnor! Sedan slår det mig att någon, minns inte vem faktiskt presterat ett argument för att ha stjärnor: Ibland tycker man att någon skrivit något bra men man vet inte hur man ska kommentera. Då kan man i stället dela ut lämpligt antal stjärnor. Ingrids vidareutveckling begrep jag dock inte!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-04 00:22:00
|
|
Ingrid O Losell |
Varför inte helt sonika bara skriva fem små tecken-stjärnor i kom-fälet då? Så det syns att det är just du som ger dem ... Men visst blir man jätteglad av att se fyra stora guldgula sjärnor bredvid sin nyinlagda text! Men från vem?? ... Kanske 3 pers t.o.m. har röstat på 4 - sen loggar man in efter några timmar och ser att bara 2 är kvar. Det är precis vad som hände mej nyligen. Vill inte påstå att sånt är kul ... Skulle vara ok om de som röstar ner visade vem eller varför ...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-04 00:44:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Jo, jag tror din tanke är rätt. Jag erfor just att jag hade fem stjärnor från tre personer vilket gör totalt femton stjärnor. Sedan hade jag plötsligt fyra stjärnor när fyra personer röstat. Eftersom fyra gånger fyra är sexton måste den som röstat sist ha gett endast en stjärna vilket skulle bevisa Ingrids teori. Man skulle ju gärna vilja veta hur de fyra personer som röstade resonerat. Hellre det än stjärnor som hoppar hit eller dit!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-04 00:48:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Om man tänker efter riktigt noga skulle man förstås kunna ha staplar som visar hur många som gett en viss "poäng"... Man erinrar sig även Philemon Artur and the Dung: "Ser du stjärnan i det blå? Det är grannens gatubelysning."
|
| |