Aten med särade ben

Inlägg #1: Postat: 2003-07-03 15:13:00
Per Poulsen
Ingen har rätt, men man kanske skulle ta och fråga de kvinnor som exploateras på detta sätt hur de ser på saken...
Inlägg #2: Postat: 2003-07-03 15:37:00
Michael Lundahl
Varför det? Du har ju redan bestämt dig för att det förnedring och tänker bojkotta OS... eller? Så varför fråga dem? Och om de säger att de inte blir förnedrade/exploaterade värre än vad arbetande människor i allmänhet blir... vad gör du då?
Inlägg #3: Postat: 2003-07-03 18:37:00
Urban
..Slår på TV:n antagligen! Men det kommer väl aldrig att ske, för hittills har ju ingen myndighetsperson i pucko-Sverige kommit på tanken att man kanske ska fråga de som faktiskt jobbar i den branschen och förhöra sig om hur de skulle vilja organisera det hela.
Inlägg #4: Postat: 2003-07-04 07:07:00
Angostura B
Hej, vi är från knullorganisationen som ska organisera hur vi ska få så många munnar mättade så att säga... Vi har lite idéer här om hur vi ska lösa det hela på smidigaste sättet. Gittan och Sussi tar alla höjdhoppare, Mistri och Tistri alla längdhoppare. Själv tar jag alla kulstötare, dom brukar ha små snoppar och jag har får så lätt skavsår nuförtiden. Åh, vad vi ser fram emot det här! Tack för att vi får knulla.
Inlägg #5: Postat: 2003-07-04 07:07:00
Angostura B
Hej, vi är från knullorganisationen som ska organisera hur vi ska få så många munnar mättade så att säga... Vi har lite idéer här om hur vi ska lösa det hela på smidigaste sättet. Gittan och Sussi tar alla höjdhoppare, Mistri och Tistri alla längdhoppare. Själv tar jag alla kulstötare, dom brukar ha små snoppar och jag har får så lätt skavsår nuförtiden. Åh, vad vi ser fram emot det här! Tack för att vi får knulla.
Inlägg #6: Postat: 2003-07-04 14:47:00
Christian
Jätte roligt angostura B ett sådant inlägg för ju disskusionen framåt... lyssna på vad michael säger visserligen så tycker jag prostitution är fel som sak att köpa sex men jag tror tjejerna får det lättare när de kan få stöd av en stat tror det lätt blir en Lilja-4-ever effekt annars...
Inlägg #7: Postat: 2003-07-04 15:59:00
Angostura
Läs om prostitutionen i Stockholm under 1800-talet. Är det tillbaka dit vi ska? Då var staten inkopplad och kollade upp att tjejerna var "rena".
Laddar...