|
Inlägg #1: Postat: 2003-07-01 12:35:00
|
|
Anna Li |
p.s Betyget var alldeles nyss 4,5 på två röster. nu är det 3,2 på 3 röster. Det innebär att ngn måste ha satt en etta på den här texten som "riktigt dålig". Det är inget annat än ren personförföljelse!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-07-01 13:21:00
|
|
Alvunger |
Tack Anna! Ja nog värderas det av de berörda för det mesta, även om det ingår i min vardag att skit fr både vårdtagare o anhöriga. Ofta handlar det om att man stannar för kort tid o gör för lite. men å andra sidan, så blir jag tackad om o om igen av de flesta. Det är så man blir helt rörd.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-07-01 13:21:00
|
|
Alvunger |
En herre säger varje dag till mig att han inte skulle klara sig utan min hjälp, att jag är ovärderlig, o han är livrädd att hans bistånd skall dras in så jag inte kommer mer. Fatta vad härligt och skrämmande på en gång att gå hem med de orden ringande i öronen. i hans bistånd stod det att han bara skulle ha hjälp 15 min om dagen, men det tar minst 40 min.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-07-01 13:22:00
|
|
Alvunger |
Hans fru o jag fick åtskilliga ggr tjata på biståndshandläggaren att biståndet skulle utökas till bäddning samt hjälp m intimhygien. Det måste alltså tas beslut på att jag får hjälpa till att bädda hans säng! Så ser det ut...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-07-01 21:44:00
|
|
Elisabeth |
Visst var det fint skrivigt,det fick Du en femma för.
|
| |