|
Inlägg #1: Postat: 2003-06-25 20:19:00
|
|
Tommy Wennerstierna |
Nu börjar du hänga med :- Jag skriver 3-6 texter per dag. En del är krönikor. Men allt måste ju inte vara det. Eller hur ? Men som jag sagt iEn missil in i Sourze... så vore det bra att få speca vad texten har för syfte. Detta var kanske ett utkast... Som det dessutom står i min profil: jag testar att skriva. Jag skiter i formen - jag skriver vad jag känner för. Jag är ingen petnoga akademiker och jag tävlar inte om något.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-06-25 22:08:00
|
|
Magnus Löwendahl |
Men varför inte speca själv i ingressen vad det är för typ av text då? Detta i eget intresse. Föreställer mig att du kan mer relevanta svar om läsaren har en viss grunduppfattning om textens syfte. Annars så stämmer det förstås att det vore bäst att kunna speca texten på det sätt du föreslagit.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-06-25 22:12:00
|
|
Löwendahl avrundar |
Däremot tror jag inte att du skiter i formen. Något sådant är nämligen inte möjligt. Däremot tror jag att du oftast struntar i att göra en form klar när du påbörjat den. Det är något annan än att skita i formen. Till sist kan jag gissa vem eller vilka du upplever som petnoga tävlande akademiker. Om du syftar på mig har du helt rätt! Men det är heller inte hela sanningen! Långtifrån! För övrigt tror jag att alla tävlar. Däremot tävlar man om olika saker.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-06-26 12:24:00
|
|
Tommy Wennerstierna |
Man finner aldrig hela saningen om något. Min enda tävling är att jag ska skriva 100 texter med start 8 maj och mål ?.
|
| |