Du ska göra någon lycklig idag

Inlägg #1: Postat: 2003-06-25 17:32:00
Carin Elvhammar
Fin text. det kanske är så, mötena här i livet blir till det liv vi minns. Ha en trevlig dag!
ps. idag har jag gjort någon lycklig.
Inlägg #2: Postat: 2003-06-25 18:29:00
Ingrid O Losell
Du har så rätt, Connyp, vi mår bättre av solsken än av mulen snålblåst - och det vi ger får vi förr eller senare tillbaka. Du gav sol åt mej - här får du sol tillbaka. Innehållet på din hemsida bevisar att du inte behöver hysa några som helst tvivlel över din förmåga.
Inlägg #3: Postat: 2003-06-25 19:12:00
Magnus Löwendahl
Nja, halvtaskig text? Nej jag tycker att det var riktigt bra skrivet. Lite naivt förstås men naivitet kan var en god kvalité och är det verkligen också det sätt det kommer till uttryck i denna text tycker jag. Budskapet är viktigt och väldigt svårt att uttrycka utan att det blir larvigt. Alltså: bra jobbat! Själv hann jag lite före din text i dag med dagens goda gärning men det är smällar man får ta;-
Inlägg #4: Postat: 2003-06-25 22:19:00
Tina Fallgren
"..men jag tror på något sätt ändå att det är försöken till att sprida värme som skiljer oss åt."
Din tanke, som krönikan står för, har även passerat mina tankar. Det är de små och oväntade sakerna man blir gladast för.
Jag gillade uttrycket; "Du har den makten i din hand, du bär stenar som kan sprida ringar. "
Att sluta skjuta upp saker..hur många gånger har man inte lovat sig själv? Kommit på sig själv?
-bra skrivet, en tanke de flesta av oss behöver tänka en gång extra.
Inlägg #5: Postat: 2003-06-26 12:04:00
sandra
Har precis skickat iväg ett mail som kommer göra någon lycklig. Egentligen är det inte svårare än så.
Bra text igen!
Inlägg #6: Postat: 2003-06-26 22:49:00
Maria F
Du har många bra sanningar och skriver/uttrycker de bra och uttrycksfullt så man både förstår och känner vad du menar. Du borde samla alla dessa små sanningar i en liten bok. Med små mysiga illustrationer till. Kanske Ingrid skulle vara intresserad?
Jag skulle köpa den direkt. Både till mig och till mina vänner som en fin present.
Laddar...