|
Inlägg #1: Postat: 2003-06-23 18:23:00
|
|
Ingrid O Losell |
Hallå, Man! ... Mej får du kritisera hur mycket som helst ... Jag älskar att munhuggas ... "Går faktiskt igång" på mothugg ... och det får gärna vara med en slug räv bakom örat ;o Men elaka och otrevliga kommentarer och kommentatorer passar bäst i omnämda skrivbordslåda ;o
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-06-23 18:23:00
|
|
Ingrid O Losell |
Hallå, Man! ... Mej får du kritisera hur mycket som helst ... Jag älskar att munhuggas ... "Går faktiskt igång" på mothugg ... och det får gärna vara med en slug räv bakom örat ;o Men elaka och otrevliga kommentarer och kommentatorer passar bäst i omnämda skrivbordslåda ;o
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-06-23 18:24:00
|
|
... |
... förlåt att jag stammar /IOL
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-06-23 21:04:00
|
|
Maria F |
Strålande kommentar! Heja Ingrid!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-06-23 21:27:00
|
|
Magnus Löwendahl |
En riktig man klarar att skriva sitt namn.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-06-23 23:50:00
|
|
Ingrid O Losell |
Är du verkligen säker på det? ;o
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-06-24 00:27:00
|
|
Man |
*skrattar högt åt Magnus Lövendahl* Jaha, så var anonymitetsdiskussionen tillbaks igen. Ok, vi tar det en vända till för de som ännu inte fattat:
Ja, jag förbehåller mig rättem att skriva kommentarer utan att sätta ut mitt riktiga namn. Ja, det får man lov att göra - det finns många kända författare o. debattörer som skrivit under pseudonym i olika sammanhang. Ja, den som skriver i ett offentligt medium får räkna med anonym kritik, det ingår s.a.s. i spelreglerna.
Okej, Magnus?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-06-25 20:39:00
|
|
Magnus Löwendahl |
"Man": Spelregler är något som bestäms tillsammans i ett offentligt medium. Du har din åsikt. Bra. Jag har min åsikt. Bra. Aldrig mötas de två? Det går också bra. Vi spelar samtidigt med olika regler. Det går som sagt bra men vi spelar därför enbart delvis på samma plan. Det vet båda två och det går också bra. Sådana är villkoren i en demokrati med yttrandefirhet. Inga konstigheter.
|
| |