Vem släckte lampan?

Inlägg #1: Postat: 2003-06-23 15:55:00
Ingrid O Losell
Ja, Sofia E, du är också väl värd all den peppning du får - men du tillhör säkert de få undantag som bekräftar regeln ... Min sura text är resultat av vad mina egna ögon registrerat och vad Jante saboterat. Fast Sourze gillar jag fortfarande skarpt!! ... Varmt tack, för din kommentar!
Inlägg #2: Postat: 2003-06-23 16:11:00
Anna Li
kanske är det lite upp till dig att välja att ta till dig. De positiva kommentarerna kan man glädjas åt, de konstruktivt kritiska kan man lära sig av, men de rabiat elakt gnälliga kan man bara skratta åt eller skita i. Låt lampan lysa! du väljer själv!
Inlägg #3: Postat: 2003-06-23 16:37:00
Sofia E
Däremot tycker jag mig märka att antalet kommentarer minskar. Nollor blinkar överallt. En naturlig följd av färre läsare, antar jag, men det känns så toooooomt överallt. Från och med nu tänker jag kommentera allt jag läser, både i positiv och negativt konstruktiv riktning. Häng på, så kanske allt rullar igång igen.
Inlägg #4: Postat: 2003-06-23 16:38:00
Ingrid O Losell
Ja! Mitt i prick! Det var rabiat elakt gnällig jag var i dag ;o ... och då kom jag på att skriva nåt surt som matchade. Och det hjälpte!! Jag fick ju t.o.m. fokus på min egen fula illustration!! Då blir man bara GLAD & SNÄLL ;o ... Och tack för ditt goda råd, Anna Li!!
Inlägg #5: Postat: 2003-06-23 16:47:00
Ingrid forts...
Sofia E!! Det var ett utmärkt förslag! Sommar och semester gör så klart att besöken på Sourze blir glesare en tid om det inte regnar som i dag men sen!!! ... Kram/IOL
Inlägg #6: Postat: 2003-06-23 16:56:00
katarina
Precis vad jag också tänkte idag, fram med kommentarerna och stjärnorna överallt igen! Själv skulle jag fylla varje hörn av sourze om jag bara inte led av århundratets idé-torka. Sourze eller någon borde ge skrivförslag tycker jag. "detta är en order: skriv om det och det och det!"
Inlägg #7: Postat: 2003-06-23 17:04:00
Ingrid O Losell
Bravo, katarina!! Du borde ge redaktionen en direktvink om detta!! ...
Inlägg #8: Postat: 2003-06-23 21:25:00
Magnus Löwendahl
Nu kanske jag är otroligt tråkig, men jag tycker att ett enkelt sätt att höja diskussionen skulle vara att alla som har något att säga skriver ut både för och efternamn så att man vet vem man diskuterar med. För min del försöker jag strunta i kommentarer som är anonyma eftersom jag märkt att de är av klart sämre kvalité. Ofta helt meningslösa eller destruktiva.
Inlägg #9: Postat: 2003-06-24 00:43:00
Ingrid O Losell
Jag håller med om att man skärper till sej om man vem mottagaren är. I början ville jag gärna söka på namnen för att se vad en otrevlig kommentator själv presterade för texter - har man då bara ett förnamn att söka på blir risken stor att man träffar på fel person - så nu får det vara med det.
Laddar...