Singelmamma med barn - fetbort

Inlägg #1: Postat: 2003-06-23 18:06:00
Man
Enligt min mening en mycket bra text. Men Fredrik, varför inte korrekturläsa lite noggrannare o. kolla stavning nästa gång du skickar in en text? En massa stavfel ser faktiskt inte vidare snyggt ut, speciellt inte när texten i sig är så här pass bra.
Inlägg #2: Postat: 2003-06-23 18:17:00
Michael Ståhlberg
Harold Nicolson, Vita Sackville-Wests
make hon bisexuell älskarinna åt
Virginia Woolf: "Vita och jag diskuterade huruvida kvinnor uppskattar sin frihet. Jag hävdar att
kvinnor som skulle varit fullständigt lyckliga och nöjda som gifta 1910 nu
känner sig rastlösa och nervösa. V. säger att varje revolution har sitt
övergångsstadium. . .
Inlägg #3: Postat: 2003-06-23 21:34:00
Magnus Löwendahl
Rätt O.K. text. Men stycket i mitten är fyra gånger för långt. Man tappar koncentrationen där tycker jag. Annars är ju ämnet verkligen värt att belysa och blir belyst för sällan så kom gärna med en uppföljare!
Inlägg #4: Postat: 2003-06-24 00:51:00
Mohnnad i need giel very beotfol
Inlägg #5: Postat: 2003-06-24 11:40:00
Marie Hellström
Ur en singelmammas synvinkel: en del män kliver in i ens liv med högburet huvud och en attityd av att "jag vet var skåpet ska stå" utan att ta reda på och respektera de små vardagliga rutiner som singelmamman och hennes barn har. Det handlar om lyhördhet, om närhet och distans. Kvinnans utbrott mot dig kanske inte handlade om försvar utan om erfarenhet. Du kanske framställde dig själv med högt huvud?
Inlägg #6: Postat: 2003-06-29 12:50:00
Fredo
Kan inte singelföräldrar vänta med att skaffa ny partner tills ungarna har blivit stora? Har man valt barn så har man. Träffa nån kan man ju göra, men måste de flytta in?
Inlägg #7: Postat: 2003-07-04 02:22:00
Michael Ståhlberg
Jag spred desinformation: "Orlando"
skriven av Virginia Woolf, ej Vita Sackville-West som jag påstod.
Fel av samma slag som när AB:s
tv-program hävdade att nattfilmen igår hade Cary Grant i den manliga huvudrollen, när det uppenbarligen var Clark Gable.
Laddar...