|
Inlägg #1: Postat: 2003-06-22 01:47:00
|
|
Veronica |
Det handlar inte om djup eller inte, det handlar helt enkelt om vad man tycker om och känner sig dragen till.
Har du lyssnat på någon annan skiva än V&A förresten?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-06-22 14:09:00
|
|
Jolin |
Men Veronica, det är ju just det som är problemet. Folk blir rentav _arga_ när man säger att man inte gillar Kent. Jag har ju inte ens skrivit att man inte får gilla Kent, bara att jag inte gör det och att jag inte vill bli påprackad musik jag inte gillar.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-06-22 14:12:00
|
|
Jolin |
"Har du lyssnat på någon annan skiva än V&A förresten?" Jag blir rentav illamående när folk försöker argumentera på sättet som att "jamen har du hört kent eller? för om du gjort det så skulle du gilla dem! man kan faktiskt inte tycka illa om kent!" ...Det är där problemet ligger. Just for the record: Jag tyckte illa om kents musik redan när jag hörde första singeln.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-06-25 14:09:00
|
|
Mickie |
Var bor du då, där man inte får ha invändningar mot Kent? Eskilstuna? Hör och häpna, jag bryr mig inte ett skvatt om Lasse Berghagen men sitter inte heller och gör ner folk som gillar "Allsång på Skansen". Förresten är det rena tramset att man inte skulle kunna ställa sig vid sidan av orden man har med sig i modersmålet. Ord som "ledartyp" eller "kompetent" klingar helt olika för olika personer.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-06-27 01:45:00
|
|
veronica |
ursäkta? när sa jag att det var _fel_ att inte gilla kent? nejdå. jag tycker bara inte att man ska klampa in och stämpa folk, "okej, dom lyssnar på dittan eller dattan vilket betyder att dom är dittan eller dattan" det är i grund och botten DET som jag blir sur över. Förlåt om jag uttryckte mig oproffsigt.
|
| |