|
Inlägg #1: Postat: 2003-06-21 17:00:00
|
|
sten |
En "författare"/skribent, amatörskrivare behöver läsare. Sourze äre ett sätt. Det är bara att beundra på. Få beröm från andra eller från sig själv
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-06-21 19:33:00
|
|
Unto S. |
”Detta är min sista här på Sourze. Jag mår illa.” Jag känner igen det där…Jag skrev samma sak till Sourze-redaktionen. Raderade bort mina 12 st artiklar som jag skrev strax innan Irakkriget, ”Krigsdansen” hette de, jag raderade bort 3 st artiklar som jag skrev under kriget, ”I väntan på freden” hette de. Jag mår illa, aldrig mer Sourze sa jag. Efter ett par veckor senare kom saknaden, det fattades något stort.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-06-21 20:57:00
|
|
evelyn |
Du tycks ha drabbats av hybris.
Ta dig samman och tänk över ditt beslut en gång till innan du bestämmer dig!
"Ödmjukhet är en dygd"
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-06-22 00:00:00
|
|
Lennart Ekman |
Åke.
Helt klart håller jag med Dig. Mitt farväl och min " svanesång " har klingat ut.
Mina 150 inlägg med i snitt 10 - 15 läsare på varje - kan jag inte svika.
Sourze är " beroendeframkallande. "
Låt oss se mer av Dig - Åke- Lova !!!!
- Ha det.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-06-22 10:20:00
|
|
vivian |
Så synd Åke,
Har läst flera av dina inlägg och tycker att ditt sista inte verkar passa ihop med den person du visat upp i dessa. Men sådana är vi ju-helt konsekvent. Hoppas du fortsätter!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-06-22 13:31:00
|
|
Marie Hellström |
Själv tycker jag att det har varit och är väldigt utvecklande att skriva på Sourze. Jag tillhör inte de som dundrar ut med texter, utan lägger ut en text i månaden. Sen ser jag vad som händer med texten och provar nya grepp nästa gång. Jag lär mig jättemycket på det här. Kanske ett tips för andra.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-11-06 12:16:00
|
|
LeifH T Strand |
Ja,du Åke. Du har alltid varit nummer två efter mig så jag förstår att suget efter ära här på sourze är borta nu närjag dykt upp. Stationschefen på 101Mhz.
|
| |