Surfa till dig skadestånd på JK:s hemsida

Inlägg #1: Postat: 2003-06-11 00:54:00
Lennart
Alf.
Kloka ord av dig. han borde begrunda.
Tycker även P.H. tidigare har rätt.
Ha det.
Inlägg #2: Postat: 2003-06-11 10:17:00
Billy Butt
Alf Carlsson - du kommenterar nästan alla artiklar här på Sourze - Med anledning av detta tar jag inte dina ständigt negativa kommentarer om mig på allvar. Det kanske vore bättre om du bara skrev en gång "Jag hatar Billy Butt" Då har du sagt allt och du har rätt att tycka som du tycker men för Gus skull DEBATTERA ÄMNET istället för att angripa skribenten. Hoppas du har lärt dig något av detta nu. Ha en trevlig dag!
Inlägg #3: Postat: 2003-06-11 10:49:00
Alf Carlsson
Jag hatar absolut inte "Billy Butt", däremot kanske du borde släppa din fixering. Vad gäller ämnet så är det så trivialt att jag skäms å dina vägnar. Berätta lite om dofterna, livet, musiken...befria dig och befrukta läsarna med dina drömmar istället för din bitterhet. Jag önskar dig all glädje.
Inlägg #4: Postat: 2003-06-11 11:20:00
Billy Butt
Alf Carlsson du har fel. Om du kände mig skulle du inte alls tycka att jag är bitter. Bitterhet föder destruktivitet och jag är en konstruktiv individ. Mina drömmar är för Sourzes läsare ointressanta. Debatten om rättsväsendets slarv är i högsta grad viktigare. Om du hade drabbats av slarvet skulle du förstå. Jag önskar dig också all glädje... men för Guds skull sluta älta om min "bitterhet", särskilt när jag är en ganska glad person ... faktiskt!
Inlägg #5: Postat: 2003-06-11 11:34:00
Lennart Ekman
Billy
Om Du är en glad människa borde Du veta om Du skall skratta eller gråta.
Vihar vi läst så det räcker om din syn på svenska rättvisan.
Du satte själv streck i debatten - håll det löftet.
Inlägg #6: Postat: 2003-06-11 12:03:00
Billy Butt
Ja hörrö du Lennart Ekman - Visst kan man hålla käften, sticka huvudet i sanden och låta orättvisor ske. Så får du leva ditt liv, men så tänker inte jag leva mitt! Respektera detta är du snäll! Och debatten som "avslutades" tidigare handlade om en helt annan sak. Å du - ingen tvingar dig att läsa mina artiklar, men de uppbarligen rör eller upprör dig annars skulle du inte kommentera. Låt bli läsa - låt bli kommentera. Ingen tvingar dig. Det är ett fritt land!
Inlägg #7: Postat: 2003-06-11 12:23:00
Lennart Ekman
du med litet d - använder sourze som reklampelare för dig själv. Då tidningen varje gång sätter stor bild på dig går det inte att unvika - titta in. Om ifall att jag ville kommentera dig och dina inlägg - skulle du gråta.
Men jag har valt att avstå - din och min erfarenhet är inte i linje med varandras uppfattning.
Inlägg #8: Postat: 2003-06-11 12:42:00
Billy Butt
Men uppenbarligen är det någonting som retar dig Lennart Ekman... Kan det möjligen handla om att den Kungl. Svenska Jantelagen framträder här..? Jag misstänker det. Ha en trevlig sommar.
Inlägg #9: Postat: 2003-06-11 12:47:00
Lennart Ekman
Billy.
Vad har du som skulle göra mig avundsjuk. Tror du i din vildaste fantasi jag skulle vilja framträda i din roll. Om jag hade haft din bakgrund och rykte skulle jag göra allt för att glömma. Det är männskligt att fela - gudomligt att förlåta.
Från min sida är du förlåten.
Inlägg #10: Postat: 2003-06-11 13:25:00
Billy Butt
Lennart - Du vet ingenting om min bakgrund mer än vad du läste i pressen och frågan är om man kan tro på allting som står där? Det skulle ta mycket mer än dina inlägg att få mig att gråta! Gör nu så här.. njut av den svenska sommaren istället för att ägna dig åt Billy Butt. Jag sätter nu punkt för diskussion med Lennart Ekman. ha det bara bra. Trevlig sommar!
Inlägg #11: Postat: 2003-06-11 20:49:00
Alf Carlsson
BB: "Mina drömmar är för Sourzes läsare ointressanta."---Ge oss en chans...
Inlägg #12: Postat: 2003-06-12 02:00:00
Anna
BB - kan inte du också gå ut och njuta av den svenska sommaren ist för att tjata om samma sak i det oändliga? Sourze är ändå inte rätt ställe att få rätsida på rättsväsendets "slarv". Att man inte skriver artiklar på Sourze betyder inte att man håller käften och sticker huvudet i sanden.
Inlägg #13: Postat: 2003-06-12 11:17:00
Billy Butt
Till Anna: Visst njuter jag av den svenska sommaren! Om du var bättre informerad skulle du veta att Sourze är inte det enda ställe som jag skriver i. Jag skriver debattartiklar i flera tidningar runt om i Sverige. Men det verkar som om artiklarna på Sourze retar en del, inkluderande dig själv - Bra - det ska vara så! Man ska "roa och oroa" och skapa debatt om saker som är viktiga för samhället. Vad gör du då om du inte sticker huvudet i sanden?
Inlägg #14: Postat: 2003-06-13 10:28:00
Alf Carlsson
..."skapa debatt om saker som är viktiga för samhället" - det är det du inte gör, det är ju det som är kritiken...
Laddar...