Är vi vad vi skriver?

Inlägg #1: Postat: 2003-06-03 16:27:00
sten
Nej man är inte den man skriver. Man har rätt att pröva åsikter som inte är cementerade utan att få glåpord beroende att man har ett visst yrke, detta är ju ett diskussionsforum. Skillnad om man representerar något i officiell a medier
Inlägg #2: Postat: 2003-06-03 16:57:00
AC Collin
Hörde nyligen någon som sa "vill man höra på en fest ska man viska". Det kan ha varit Dalai Lama, Bindefeld eller kanske min syster, minns inte. Oviktigt. Tänkvärt i alla fall. Det är inte alltid man behöver skrika sig hes för att höras. Det kan räcka med ett "psst...". ;- Kör på, Naseer!
Inlägg #3: Postat: 2003-06-03 18:04:00
Tommy Wennerstierna
Det är bra att träna på att ta skit. Det är fundamentet för många människors framgång. Att inte kunna ta hatet och hoten är att förlora och därmed så har hatarna och hotarna vunnit. Och man är inte vad man skriver. Det är skillnad på sak och person. Men inte alla förstår det, tyvärr.
Inlägg #4: Postat: 2003-06-03 22:43:00
Jolin
Håller med om att de anonyma kommentarskrivarna vars enda nöje här i världen verkar vara att trakassera folk gärna får försvinna.

Vidare tycker jag att man måste få klaga på saker utan att bli sedd som gnällig och negativ.

Själv ska jag nog dock börja variera ämnen lite mer när jag skriver. Är inte direkt nöjd med stämpeln som Sourzes egna kvinnliga kvinnohatare.

Inte för att det är sååå farligt att ta skit från anonyma idioter utan liv, men ändå...
Inlägg #5: Postat: 2003-06-12 05:42:00
Terese Blom
Om du är en arabkommunist, måhända, är jag då en bandykommunist? :- kan man ens vara det?
Laddar...