|
Inlägg #1: Postat: 2003-05-26 17:24:00
|
|
Mia |
Alla mammor är väl fina på sitt vis! Tidningen kan väl inte rabbla upp varenda typ av morsa de gillar heller! Nästa tidning kanske förhöjer smala starka mammor, eller lågutbildade kämpande mammor. Ska mammor i karriären, eller stora stolta mammor bli förbannade då eller?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-26 17:26:00
|
|
Mia |
Dessutom hör jag överallt att mammor beklagar sig då de fött barn.. ingen sömn, inget privatliv, sexet tar slut, man blir bunden och låst hemma m.m. Jag tänker aldrig skaffa barn med tanke på den "reklamen" jag får höra av er mammor kring mödraskapet.
Så det behövs nog lite Gucci-accessoarer för att lätta upp mödraskapet lite verkar det som.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-27 11:55:00
|
|
mats |
Om tidningen gillar andra typer av mammor än "fräscha mammor i karriären" skulle i alla fall jag tycka det fanns en mening att visa eller skriva om/för några av dessa.
Jag tycker det verkar vara en bra idé att du inte skaffar barn om du tror att det blir för jobbigt. Inte så mycket för din skull som för andra som skulle kunna drabbas negativt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-27 11:55:00
|
|
mats |
Jag tycker också att en bra föräldratidning ska visa att det finns massor av olika sätt att vara bra förälder, inte bara visa MAMMOR som välpumpade/slimmade karriäister, belamrade med gucci- och andra accessoarer.
|
| |