Inlägg #1: Postat: 2003-05-22 16:43:00
|
Tommy Wennerstierna |
Kul att du sa just så. Jag tänkte köttsoppa faktiskt :- En sådan som man får i ett riktigt lantkök i Karelen.
Och ja. Jag borde väl anställa en redaktör som bossade över mig. Gärna en kvinnlig med mycket pengar som kan uppfostra mig till en brutalt mainstream och lönsam kåserifabrikant.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-23 00:27:00
|
Alf Carlsson |
Du är naturligtvis stark, fri, okuvlig, utlämnande, mänsklig, brutal, en konstnärssjäl som seglar var du vill på de 7 haven utan att fråga en djävel, som blottar din håriga bringa och möter kulor med ett hånflin och befruktar de kvinnor som så behaga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-23 00:37:00
|
Alf Carlsson |
Icke desto mindre kan jag tycka att blecket denna gång sprutade ur stånghammaren för sprutandets egen skull, vilket kunnat anas men blev FÖR bra denna gång. Jag personligen föredrar att bortse från denna drift eller åtminstone att den används i den högst befogade samhällskritikens tjänst, där träffsäkerheten rimligen bör leda till ett antal graviditeter.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-23 00:47:00
|
Alf Carlsson |
Det finaste i just denna installation är en röst och 5 stjärnor vilket betyder det bästa jag läst. Jag hoppas det får stå sig så, samtidigt som jag nog vågar påstå att detta inte är det bästa du skrivit. Från en redan hög nivå tror jag, i all välmening, att du skulle höja dig ytterligare ett snäpp om du serverade soppan...utan att för den skull drabbas av "dödssynden" mainstream.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-23 00:49:00
|
Alf Carlsson |
...för det var väl en skrivarskola också...det här med Sourze.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-23 00:49:00
|
Alf Carlsson |
Gidde Palema vinner Elitloppet.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-05-23 22:03:00
|
Tommy Wennerstierna |
Nah. Jag började min författarkarriär den 8 maj. Har aldrig knackat ihop något innan dess egentligen. Vi får se hur det slutar. Skolor för författare är lika kul som kulturstrategibolag.
|
|