Sourze måste ömsa rätt skinn

Inlägg #1: Postat: 2003-05-19 17:10:00
US.
Betalsystemet kan ha fördelar? När jag första gången öppnade Sourze blev jag imponerad, jag ville också skriva. Fram till upptäckten av Sourze blev det ”skriverier” mest i huvudet. Jag betalade 300 kr och skrev 12 st ”Krigsdanser” och 3 st ”I väntan på freden”, det bara forsade. Det kostar hundra kronor att läsa Sourze ett år om man skriver en artikel. Det kanske ”tvingar” fram nya skribenter som tidigare endast har skrivit i ”sitt huvud”. Jag önskar det, samtidigt blir man ”fast” som läsare.
Inlägg #2: Postat: 2003-05-19 17:26:00
US.
Jag menar att de som enbart har varit läsare kan lockas att bli skribenter också. Som läsare betalar du 175 kr per år, men blir du skribent och skriver en artikel eller ett debattinlägg kan du läsa Sourze ett helt år för 100 kr. Jag är säker på att det blir en njutning. Sedan finns ju ”proffsen” som söker impulser för sitt eget skrivande, de kan betala 175 kr. Hoppas nu att Sourze blir ekonomiskt bärande och det unika med Sourze kan fortsätta.
Inlägg #3: Postat: 2003-05-20 11:20:00
Fredrik R
det gör mig betänksam det du nämner, att vissa skribenter får rasistiska antydningar. Jag vet att det är så och kanske det ligger inom en etikram att hålla koll på läsarna, vem vet.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-20 11:21:00
Fredrik R
men jag tycker nog ändå, att du skall fortsätta skriva och skicka in på Sourze nu, låt inte något hindra dig:
Inlägg #5: Postat: 2003-05-22 23:03:00
TYVÄRR
Sourze blir ett forum för skribenter utan läsare. Rasister, stalinister, nazister, feminister, tokstollar och galenpannor, än sen? Full yttrandefrihet råder, det är ju för fan det som är charmen med Sourze. Den dan Sourze blir politiskt korrekt dör man, även utan avgifter!
Inlägg #6: Postat: 2003-05-23 22:40:00
trevi
Unto S. Halledudane då! Elaka kommentarer har skrämt dig! Är du så ömstjärtad bör du överhuvudtaget inte yttra dig i offenliga samanhang. Ge svar på tal, värre än så är det inte! Den som ger sig in i leken får ju för faan leken tåla!
Laddar...