Sourze Småsovjet?

Inlägg #1: Postat: 2003-05-16 23:21:00
Katta
Vad var denna kommentar om inte dynga??? För att vara elitistisk är du väldigt motsägelsefull :
Inlägg #2: Postat: 2003-05-17 03:14:00
Erik Lindgren
"Släng inte massa dynga omkring dig"? Jag säga: vad du mena? Jag vet inte om du fattat det, men Sourze som det drivs nu, är på väg käpprätt åt helvete. Och attde håller på med sina skitförändringar som vi ska betala, trots att vi inte bett om dem, det är ren dynga.
Inlägg #3: Postat: 2003-05-17 11:31:00
US.
"Jag säga: vad du mena?" Det där var mycket elakt, Erik Lindgren. Det heter ”Jag säger vad du menar. Jag blev ganska nersmord och illa berörd när du kastade den här ”dyngan” på en invandrare. Tarvligt! Men det får inte mig att lämna Sourze.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-17 19:41:00
Erik Lindgren
Ja, självklart Unto, jag är ju rasist, det kan ju skarpsynta som du avgöra. Förövrigt har du missuppfattat nämnda fras betydelse. Det "borde" stått "Vad menar du?". den enda personen jag kastar dynga på just nu är dig, om du märker det. För du kan ju, trots din övertygande kännedom att jag kastar skit på invandrare, inte läsa eller förstå en svenskspråkig mening, som inte innehåller några tillsynes grövre fel.
Inlägg #5: Postat: 2003-05-18 10:52:00
US.
…som en präst sa: ”Du har inte rätt att kritisera detta land och dess invånare, är du inte nöjd får du åka hem igen. Du skall vara tacksam istället”. Jag gick ur kyrkan, men stannade i landet.
Laddar...