Inlägg #1: Postat: 2003-05-16 16:59:00
|
Katta |
Sourze skriver att de ska bli "en riktig tidning". Jag hänger inte med. I en "riktig tidning" får väl skribenterna betalt...? Nu ska både de som skriver tidningen och de som läser det betala, otroligt konstig affärsidé. Nej jag kör mina fem gratisdagar och sedan tar jag adjö och ägnar mig åt andra fria forum.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-16 19:46:00
|
Unto S. |
”jag kör mina fem gratisdagar och sedan tar jag adjö och ägnar mig åt andra fria forum”, Katta hotar lämna Sourze och jag kommer tillbaka. Det finns inga andra ”fria forum” än Sourze. Här på Sourze finns plats till alla det ”nya” Sourze kanske gör att de som endast i sina kommentarer vill bråka utan innehåll lämnar sidorna och för det betalar jag gärna.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-16 23:18:00
|
Katta |
Menar du med det att jag hittils bara velat bråka? Klart att det finns andra fria forum på nätet, de är mer ämnesinriktade men det är å andra sidan för folk som är intresserade av de områdena. Var Unto ligger skillnaden mellan att "bråka" och debattera i dina ögon?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-17 11:48:00
|
US. |
Jag menar inte dig Katta. Kommentarer skriver man ganska kort och därför kan det bli missförstånd. Jag syftar mest på dem som har kallat mig åtskilliga gånger för idiot eller velat skicka mig till mentalsjukhus bara för att jag har kontroversiella åsikter. Skulle jag vara sjuk så är det läkaren som gör sjukbedömningen, inte några anonyma kommentatorer.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-17 14:26:00
|
Katta |
Du svarade dock inte på frågan jag ställde...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-17 16:16:00
|
US. |
Jag svarar: ”som endast i sina kommentarer vill bråka utan innehåll”, utan innehåll det är det jag menar, att ”bråka” med innehåll är samma som att debattera. Jag vill vara med en Sourze som inte liknar min arbetsplats: Där kallar man varandra för Brännlundare idiot, fisar, rapar och hånskrattar med inslag av svordomar och där favoritämnet är att berätta nedlåtande vitsar om kvinnornas underliv. Är du nöjd nu Katta? Vad som är ”innehåll” det kan vi ”bråka” om.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-05-17 17:51:00
|
Katta |
Jag har själv blivit personligt påhoppad och förlöjligad i detta forum. Det jag lärt av det är att människorna här har bestämda åsikter och de är inte särskilt öppna för nya resonemang eller åsikter. De använder samma argument för att slippa svara på kritiken, men jag förstår vad du menar...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-06-08 20:57:00
|
Leela |
Och precis som US skriver så kanske de som bara vill bråka utan innehåll försvinner om de dessutom måste betala för att göra det.
|
|