GES snor intro av Jeff Lynne!

Inlägg #1: Postat: 2003-05-15 10:16:00
mikael v
har för mig att det var så här. schaffer har berättat det i både tv å radioprogram: schaffer var i usa å spelade med medlemmar ur toto. han jammade i studion, spelade det där introt, å sen "snodde" toto det, å sen "snodde" schaffer tillbaka det.
Inlägg #2: Postat: 2003-05-15 18:12:00
Michael Ståhlberg
Tack Micke för utökning av min allmänbildning. Har tänkt detta flera
ggr. senaste dagarna: vore en fröjd att läsa dig som musikjournalist i någon tidningsdrake. Avskyr att medge det, men du är vida överlägsen mig i pop-jeopardy, trots
att jag ganska bra oxå. Hatten av!
Inlägg #3: Postat: 2003-05-15 18:16:00
Michael Ståhlberg
Kommer du ihåg popfrågeprogrammet i tv med. . .
Max Laurens hette han så?. Kände en brud som pippat med honom! Plus sångaren i. . . nej, jag vågar inte. Trummisen i Lasse Stefanz
"Sista ljuva åren" sopade golvet med alla yngre, hippare deltagare.
Han var som ett lexikon. Helt otrolig.
Inlägg #4: Postat: 2003-05-15 20:44:00
mikael v
minns max lorenz-programmet svagt, minns mer ett annat popfrågeprogram, hmm, vad hette det nu, en av domarens favvolåtar var iaf big bird med eddie floyd fin stax-låt. jag å två polare var med i kvalificeringen till programmet, nere på mejeriet i lund, men vi missade precis pga av våra luckor i 50-talsmusik.

å skriva musik i en tidning vore kanon, vilken jävla tidning som helst!
Inlägg #5: Postat: 2003-05-15 20:47:00
mikael v
å de här med palme å dylan å lundell, har tänkt om, likheten är nog mer den att alla tre läcker en jäkla massa luft när de talar/sjunger ibland, väs-ljud, och sen kan kunde, i palmes fall de låta ganska anklagande alla tre.
Inlägg #6: Postat: 2003-05-15 20:52:00
mikael v
å nu blir det the la´s med there she goes. fantastisk låt. fan tas tisk!
Laddar...