Inlägg #1: Postat: 2003-05-15 01:50:00
|
Erik Lindgren |
Jag vet ingenting om vem som tänder på vad, jag har heller inte hävdat att jag vet. Jag personligebn skiter fullkomligt i Rocco, Peter Norht, Ron Jeremy eller vilken annan manliga porraktör somhelst. Helt enkelt för att jag inte är bög. Jag vet inte varför, men av någon anledning ställer ju vissa skådisar upp på saker som egentligen skadar dom så dom skriker, något som jag tror att de inte vill. Därför är det helt enkelt min ståndpunkt att man kanske borde göra något åt saken, frågan är ju hur.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-15 08:15:00
|
Urban |
Vad är dessa "vissa saker" som skadar för något? Det vill jag gärna veta. Den porr som du verkar vilja ha är någon slags politisk korrekt porr: kravmärkt, jämställd och antiseptisk. F.ö. om du har svårt att få brudar: Du som är feminist och fin och jämställd, vad ledde det till? Noll sex appeal antagligen för att sex är även råhet och makt. Är det sådan - stadskontrollerad !? - sex som du vill ha i framtiden? Tack, men nej tack säger jag.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-15 08:56:00
|
pp |
Det fanns en blond porrbrud som var i ropet för några år sedan. Efter en 1 session med Rocco slutade hon med analt. Ingen riktig förklaring gavs, men en inte otrolig tanke är väl att hon blev ganska förstörd efter att denna fullkomligt vidriga våldtäktsman varit framme.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-15 09:11:00
|
pp |
Linda Thorén heter hon, förresten...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-15 09:41:00
|
satan |
Jaha...Vem tvingade henne att prova analt med Rocco då?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-15 09:56:00
|
pp |
satan: Inte vet jag, förmodlingen ingen. Men hon kanske inte insåg konsekvenserna av det hela.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-05-15 13:59:00
|
Urban |
Äh, då får väl kvinnor sluta testa analsex då!? All slags sexuell aktivitet innebär en fara och analsex är inget undantag. Det finns förmodligen inte en bög i världshistorien som hade tackat nej till Rocco Siffredis påhälsning där bak och hade den varit lite extra hårdhänt så fine. Bögar hade köat! Linda Thorén och andra kvinnor ska inte ge sig in på såna saker för att sedan börja gråta och ropa på lagstiftning om det inte blev sådär fint och gulligt som de trodde.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-05-15 14:21:00
|
Till Urban |
Föddes du så där kärleksfull eller är det kanske porren som gjort dig till den mjuke fine kille du verkar vara?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-05-15 15:26:00
|
Erik Lindgren |
Urban: Var har du läst att jag är feminist? I någon annans text om "så här är Erik Lindgren egentligen" eller vad? Saken är att jag har slutat bekymra mig om tjejer för ett rätt bra tag sedan, eftersom de tjejer jag faller för, ofta inte är så jävla haj på mig. Jag har ingen aning om min sex appeal, men den kan väl du veta, du som verkar veta bättre än mig vem jag är. Du packar en massa dynga i min mun som du har diktat upp. Lär dig skilja på vad jag skriver, och vad du vill att jag skall skriva.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-05-15 15:48:00
|
pp |
Urban: Så det är OK för nån att bära sig åt som ett svin bara för att du och några imaginära likar kanske skulle gilla det? Vad jag vet så har ingen ropat på lagstiftning, däremot kan det vara bra med en debatt om hur porren ser ut. Rocco Siffredi är en kvinnofientlig skitstövel, och de som hyllar honom räknar jag in i samma kategori.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-05-15 17:30:00
|
Urban |
Men pp, jag är en mjuk och kärleksfull person innan det kommer till sex och porr. Jag vill inte höra något: - Känns det bra lilla hjärtat när jag blir k***ad i baken eller vice versa! Om kravmärkt porr ska vara på det viset så finns det all anledning att ge mothugg. Det Rocco Siffredi gör i sina filmer är vardagsmat inom bögporren. Och den är inte kvinnofientlig lika lite som jag är det.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-05-15 17:30:00
|
Urban |
Är det inte enklast om vi förbjuder kvinnor att ställa upp i porrfilmer? Så kan vi fjollor ta hand om Rocco. Mmmm...
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-05-15 17:35:00
|
Urban |
Ok, Erik, det var lite elakt så jag tar tillbaka det jag sa och ber om ursäkt. Men nog är väl du feminist!? F.ö. så gillar jag din text förutom att jag INTE håller med dig om Rocco S och hans små hyss.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2003-05-15 17:49:00
|
Erik Lindgren |
Urban: Jag är inte sur, det är bara lite irriterande när folk snackar skit som inte stämmer. Jag är inte feminist, jag är för jämställdhet på alla sätt. Trots att det är precis det som feminister också hävdar, så är det inte samma sak. Feministerna kan bli bra fascistiska ibland. Däremot har jag, precis som du säger, noterat att killar som utger sig för att vara små och gulliga drar åt sig ungefär noll brudar, även fast det är så som de flesta tjejer påstår sig vilja ha det.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2003-05-15 18:13:00
|
Urban |
Fast i framtiden - säg ett par generationer - kanske det kommer att bli så att många kvinnor vill ha små och gulliga killar likaväl som många män de flesta? idag vill ha små och gulliga tjejer. Allt detta i samklang med idéen om jämställdhet mellan könen. Men det hjälper väl inte dig i dagsläget..?
|
|
Inlägg #16: Postat: 2003-05-15 18:36:00
|
Röven |
Att Linda Thoren skulle ha slutat med analt efter 1 session med Rocco Siegfredi är en urban-myt. Gå in på hennes hemsida och kolla efter om ni inte tror mig...
PS:Ni hittar den, jag lovar...
|
|
Inlägg #17: Postat: 2003-05-15 18:45:00
|
Urban |
Hallå där Röven! Det är ingen Urban-myt utan en pp-myt. Läs svar 3.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2003-05-23 00:54:00
|
Frida |
Urban: Det låter på dig som att alla tjejer vill ha killar som pumpar hårt när man har analsex. Rätta mig om jag har fel. Jag skulle definitivt välja en gullig kille framför en som bara har rått sex i huvudet.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2003-05-23 00:55:00
|
Frida |
Urban: Det låter på dig som att alla tjejer vill ha killar som pumpar hårt när man har analsex. Rätta mig om jag har fel. Jag skulle definitivt välja en gullig kille framför en som bara har rått sex i huvudet.
|
|